Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een IP adres?

Is dat het zelfde als je WiFi verbinding of wat betekent het anders?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Dat is een soort adress die je krijgt van een router oftewel een wifi kasje en dat is een soort naam die je krijgt zo ziet de router wifi kasje wie en welk pc je bent en met je ip adres kun je veel meer google het ik hoop je meer geinformeert te hebben tot de volgende vraag
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is het adres van je internet gwn je code , wifi verbing is een verbinding, ip adres is een code
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb die ingevuld, maar er staat dat ik een port code in moet voeren. Wat is dat?
Het IP adres is als een telefoonnummer maar dan voor internetverkeer. Een IP adres is een unieke cijferreeks welke is toegekend aan uw computer, IP is de afkorting voor Internet Protocol. Elke computer, webserver en andere apparaten die zijn aangesloten op internet hebben een IP adres. Het IP adres word gebruikt voor het uitwisselen van data tussen computers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: