Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Stel ik verleng nu al mijn abonnnement (T-mobile) terwijl mijn abo pas van 28 september ingaat, kan ik het alsnog nu van af zien?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Het ligt eraan waar je je abonnement besteld. Als je het via internet verlengd geld de wet koop op afstand. Dat betekent dat je 7 dagen bedenktijd krijgt. In die 7 dagen kun je nog van gedachten veranderen. Als je hem in de winkel laat verlengen heb je slechts 24 uur bedenktijd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Waarom zou je 't verlengen als je er vanaf wilt zien?
Enfin... Meestal maakt T-mobile gebruik van 1- of 2-jaarscontracten. En dan zit je er ook gewoon zo lang aan vast.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als het contract is getekend, kan je er niet meer vanaf totdat het contract afloopt. Anders heeft een contract helemaal geen zin.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou gewoon even teruggaan naar waar je het besteld hebt. Bij mijn weten gaan de 7 dagen bedenktijd pas in nadat je het product (de gsm) daadwerkelijk binnengekregen hebt (ik heb een tijdje gewerkt bij aboverlengingen bij Orange). In principe moet het dus nog terug te draaien zijn.
Neem even contact op, vertel je probleem, misschien kunnen ze je een nieuw aanbod doen, en anders kunnen ze waarschijnlijk je verlenging annuleren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing