Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (2)

Probeer eens je iPhone uit te zetten en weer aan, of de app opnieuw te installeren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het kan ook zijn dat je op een netwerk zit waarbij bepaalde poorten geblokkeerd zijn. Dat heb ik op het wifi netwerk van mijn werk, email en Hyves werken dan niet, en thuis wel.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan en uit was de oplossing, dankjewel :)
Kimath
13 jaar geleden
Geen probleem :)
Bij de computer is dat ook vaak zo. Even aan en uit en het is spontaan opgelost!
Ik zou de app opnieuw douwloden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding