Een vriend van me zegt homo te zijn. Nu vind ik het niet meer prettig om met hem om te gaan. Is dit normaal? Of zal ik me eroverheen moeten zetten?
None
3.9K
3.9K keer bekeken
Kimath
14 jaar geleden
goeie vriend ben je dan..
Hij vertrouwd jou dit toe, en je wilt hem laten vallen.
Hij vertrouwd jou dit toe, en je wilt hem laten vallen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tis geen besmettelijke ziekte ofzo hoor. Krijg je nix van, van die wetenschap ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind je het ook onprettig om met dames om te gaan, daar die ook op mannen vallen ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waaróm vind je het niet meer prettig om met hem om te gaan? Wat vind je er slecht/eng/vervelend/onsmakelijk of wat het dan ook is aan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je hebt toch vast ook wel meisjes vriendinnen die ook niet verlieft op jou zijn/worden? nou dan kan het ook zijn dat jou vriend noooooit verliefd op je zal worden dus ik zou zeggen.. zet je er overheen en blijf gewoon goede vrienden, ik snap dat het even moeilijk is maar goed als je het niet zou weten zou je nu ook nog steeds normaal met hem omgaan toch?
gooodluckk
gooodluckk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sterker nog, het is vrij zeker dat haar vriend nooit verliefd op haar zal worden. Prettywoman is namelijk een vrouw.
Zou dát misschien juist het probleem zijn?
@Prettywoman: ik ben nog steeds benieuwd waardoor je je precies ongemakkelijk voelt, het is namelijk een beetje antwoord geven in het donker als we dat niet weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is zijn uitstraling en zijn energie veld onprettig. En pas nadat hij vertelde dat hij homo is begon je dat te voelen ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is natuurlijk even wennen. Bedenk wel, dat het ook voor hem niet makkelijk zal zijn geweest om dit naar buiten te brengen, en hij heeft het zeker niet verteld om je te versieren (ten minste, dat neem ik aan). In theorie zou je het er gewoon eens met hem over moeten hebben, rustig met z'n tweetjes, samen met een glas bier, of cola of koffie. Vertel hem dat het je enige moeite kost om het een plaats te geven, en dat je hoopt dat hij het geduld met je wilt hebben om het deze plaats te geven. Eigenlijk heeft jullie "relatie" (als interpersoonlijke relatie) andere voorwaarden gekregen, waardoor jullie "opnieuw" vrienden zijn geworden, in andere omstandigheden.
Het zou best kunnen dat deze nieuwe situatie helemaal niets voor jou is, en jullie interesses hierdoor teveel uiteenlopen, maar het zou ook heel goed kunnen dat jullie vriendschap na een tijdje er veel beter door wordt.
Time will tell!
Het zou best kunnen dat deze nieuwe situatie helemaal niets voor jou is, en jullie interesses hierdoor teveel uiteenlopen, maar het zou ook heel goed kunnen dat jullie vriendschap na een tijdje er veel beter door wordt.
Time will tell!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is hij veranderd dan? Doet hij minder aardig? Lelijk, vervelend? Of is hij nog steeds je vriend, en behandel jij hem dus nu heel respectloos.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.