Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar zou ik ergens per direct een huurhuis in Rotterdam kunnen vinden?

Ik ben al kei lang opzoek naar een eengezinswoning in Rotterdam die niet zo heel erg duur is. Ik heb verschillende sites bezocht alleen zijn het meestal dure huizen met een huur van minimaal €800,- ofso. Ook ging het vaker om studio's en dergelijke.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Dat gaat niet lukken. De enige manier om snel een woning te vinden is inderdaad je wenden tot de vrije sector, dan betaal je veel huur.
De meeste sociale huurwoningen worden toegewezen via een gemeentelijk wachtsysteem - je kunt je inschrijven bij een woningcorporatie, maar de langstwachtende op de lijst is de eerste die vrijgekomen huizen mag bekijken.
En in Rotterdam wordt scherp gelet op illegale bewoning, dus illegaal een huis onderhuren is geen aanrader (naast dat je dan nooit zeker bent of je er volgende week nog zult wonen).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is hoe dan ook verstandig, kijk welke woningbedrijven huizen hebben in de buurten waar je zou willen wonen en schrijf je bij allemaal in.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: