Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

heeft iemand ervaring met verzakte vloer onder je huis

ik heb een groot probleem ik had een verstopping van de wc ,ik heb een bedrijf laten komen hij is met camara er door heen geweest nu schijnt de vloer verzakt te zijn zodat er een soort van heuveltje is ontstaan vervolg dat hij zijn water niet goed af voert maar dat het terug loopt. we praten hier over zeker 8meter wat dan open gebroken zou moeten worden ,mijn verzekering vergoed niet .HELP iemand met goed beetje betaalbaar advies

Toegevoegd na 20 uur:
of misschien iemand die daar ook ervaring mee heb en hoe t opgelost is

14 jaar geleden
in: Overig
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

ik heb een advies, maar dat is bijna van de regen in de drup zullen we maar zeggen.

wij hadden een kapotte gresbuis, nota bene onder de straat, dus niet eens in mijn huis. Konden we ook zelf betalen.

tot de aansluiting op het hoofdriool is het riool (en alle kosten) voor de huiseigenaar.

bij ons moest dus 8 meter trottoir en straat open OP ONZE KOSTEN, OMDAT DE WORTELS VAN EEN BOOM VAN DE GEMEENTE erdoorheen waren gegroeid.
We hebben dat toen nagezocht en zelfs een woningbouwvereniging die daar een zaak van had gemaakt (die hadden hetzelfde) hebben dat verloren, dus wij hebben het betaald. We hadden niet eens keus wie het ging maken want omdat gemeentegrond open moest mochten zij bepalen wie het ging doen.

Ik moet trouwens zeggen dat de kosten meevielen, het was nog in de "gulden" tijd maar we zijn er niet failliet aan gegaan (ca 12 jaar geleden, kosten ca 400 gulden)

Ik kwam trouwens laatst op een site terecht waar je offertes voor klussen kunt aanvragen, als je belangstelling hebt zoek ik hem op, krijg je wat prijsindicatie
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing