Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Tv aansluiting

Ik ben net verhuist en wil een alles in 1 pakket aanschaffen (tv,internet,bellen).. Maar ik zie alleen pakket net interactieve tv en digitenne en dat soort dingen. Is er geen normale tv aansluiting meer zonder al die fratsen? Want ik wil gewoon de standaard zenders en ben bang dat ik met interactieve tv zenders moet kopen.

Weet iemand hier meer over

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
688

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zowel Ziggo, UPC als Eneco hebben een 3 in 1 pakket bestaande uit basispakket Tv, radio. Daarnaast basis internet en telefoon. Daarnaast zijn er extra diensten als, veel bellen. Zwaar internet en digitaal TV.
Doe een postcode check om te bekijken welke onderneming bij jouw telefoon, tv en internet aanbied en wie de goedkoopste is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gewoon voor het basispakket van kpn digitale televisie gaan. Alle standaard zenders zitten in het pakket.

Als je wilt kan je nog meer bijkopen, maar dat hoeft niet. Standaard zit er meer op dan bij een gewoon kabelabonnement.

En je hebt wel de voordelen van tv-pauzeren, tv-gids, opnames... allemaal gratis en toegang tot videoland, waar je tegen betaling films kan huren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ziggo heeft volgens mij een basis tv. Geen digitaal of interactieve tv dus. Lijkt me dat de andere providers dit ook hebben. Zal btw niet lang duren voor het allemaal digitaal is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding