Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe ziet een mooie vrouw of man eruit?

XiniX De expositie was in het gemeentehuis Hendrik Ido Ambacht

Sorry XiniX

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kijk eens in de spiegel zou ik zeggen.

Serieuzer antwoord:

De zeven schoonheden zijn:

Blauwe ogen met bruin haar of bruine ogen met blond haar
Lange en gekrulde wimpers
Moedervlekje links of rechts boven je lip
Spleetje tussen de tanden
Sproeten
Kuiltjes in je kin of wangen
Amandelvormige ogen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Niet zo lelijk.
(Lees meer...)
15 jaar geleden
Het innerlijk maakt een man of vrouw mooi, niet het uiterlijk...
En uiterlijk verandert toch al zo snel, nee innerlijk dat blijft, dat verandert nooit...

Mooi...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Onzin, innerlijk kan veranderen door ervaringen in je leven -1
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
innerlijk kan hetzelfde blijven, kan veranderen, uiterlijk daarentegen moet veranderen, kan niet hetzelfde blijven... En door ervaringen is de kans dat het innerlijk erop vooruit gaat groter dan dat het achteruit gaat... Maar fijn om kennis te maken met Geek... aangenaam... Ik ben Shanti...
symetrisch.
(Lees meer...)
15 jaar geleden
Dat verschilt van land tot land, van cultuur tot cultuur. De enige overeenkomst ie je wereldwijd kunt vinden is : symmetrie. Hoe symmetrischer de persoon en dan met name in het gezicht, hoe mooier 'men' hem of haar vindt. Verder is het een kwestie van smaak. Vreemd genoeg kiezen mensen uiteindelijk meestal voor een partner die ongeveer even (on)aantrekkelijk is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
``Men `´denkt zoals `deze` in films ,reclames ,mode, etc........ naar voren zijn gebracht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Toen ik kind was, vond ik mijn oma heel erg mooi.

Jaren later, ze was toen al lang overleden, zag ik foto's van mijn oma terug. En oh schrik - wat een foeilelijk mens stond er op die foto's!

Ik heb toen geleerd dat ik mijn oma zo mooi vond doordat ze zo enorm hartelijk was. Altijd aardig, altijd vriendelijk, altijd goedgehumeurd. Daardoor zag ik haar lelijkheid niet.

Later heb ik in meer gevallen gemerkt dat het veel prettiger toeven is naast iemand die qua uiterlijk lelijk is maar een goed karakter heeft, dan naast iemand bij wie het andersom is. Wat je mooi vindt, wordt uiteindelijk werkelijk bepaald door het karakter.

De objectieve mooiheid of lelijkheid van het eerste moment zie je al snel niet meer. Wat overblijft is de subjectieve mooiheid of lelijkheid, en dat is de mooiheid of lelijkheid van het karakter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
+1 lief zoals je over je oma schrijft...
het oog wil ook wat hoor...maar het innerlijk is zeker zo belangrijk..als het klikt is het vaak al mooi genoeg. ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het ligt niet echt eraan hoe mooi iemand is, maar wat iemand uitstraalt, uitstraling is een van de belangrijkste punten van een perfect mens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"Karakter is belangrijk, maar je moet er ook mee over straat kunnen." - Theo Maassen
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, hoewel innerlijk uiteraard ook erg belangrijk is.

Ik heb gemerkt dat ik op blond val (maar niet op dom, dus dat wordt heel erg hard zoeken), ze moet niet te groot zijn.. En ze moet veel lachen.
Daarnaast, maar dat geldt voor bijna iedereen denk ik, moet haar gezicht ongeveer symmetrisch zijn. Hoeft natuurlijk niet helemaal, maar een beetje zou wel fijn zijn.

Grote borsten zijn overigens absoluut niet noodzakelijk. Ik weet niet of ik de enige man ben die dat vindt, maar daar trek ik me niks van aan.

Dat is wat ik mooi vind. Dat ik dit mooi vind, betekent trouwens niet dat ik niet verliefd kan worden op iemand wie niet aan deze profielschets voldoet. Dit is gewoon een globale beschrijving van hoe ik mijn droomvrouw voor me zie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
volgens Google zo:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Brrrrr
eentje die kracht en energie uitstraald en waaraan je kan zien dat hij of zij van zichzelf houd uiteraard zonder arogantie ofzo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als de binnenkant mooi is straalt dat uit naar de buitenkant. Mooie uitstraling is in mijn ogen schoonheid. Mooi is een relatief begrip. Als ik naar de 'hunks' bij het antwoord van Naatje kijk, word ik daar persoonlijk niet warm of koud van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hij of zij straalt liefde uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je er een ziet dan weet je het wel weer ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding