Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kluisje, misschien batterij gelekt soort suiker wit spul giftig en wat te doen?

Ik heb op school een kluisje, maar boven mij zit iemand die altijd aparte dingen in zijn kluisje heeft, er zit tussen mij en zijn kluisje een gleufje waar soms wel wat dingetjes tussen komen vallen. Zo had ik een paar dagen geleden opeens een batterij in mijn kluisje. Vandaag zat mijn kluisje onder wat witte soort suikerachtige kleine spikketljes. Mijn jas boeken en tas zaten ook onder want daar was het op gevallen. Ik heb vorig jaar een keer meegemaakt dat mijn batterij thuis was gaan lekker en daar ook wit spul uit kwam, nu ben ik een beetje bang dat die witte spikkels ook van een batterij zijn maar of die dan echt zo door een gaatje/gleufje naar beneden gaan lekken? Ik zit mezelf een beetje gek te maken met dit idee maar anders durf ik mijn tas/boeken waar het op zat niet echt meer te gebruiken of weet ik niet wat ik moet doen. Ik zag het zitten en heb het weggeblazen maar het zat ook al in me tas, nu nog steeds...iemand een ideetje wat ik moet doen? sorry voor het onzin verhaal maar ik ben er een beetje huiverig van geworden, aangezien die dingen natuurlijk giftig zijn en ik niet strakjes wil ziek worden. MIischien wat het ook gewoon suiker....maar ivm met die batterij van laatst.

Toegevoegd na 20 minuten:
zou dit ook moeten branden als je het aanraakt? want ik heb het aangeraakt en nog een beetje aan geroken maar was niks te merken ofzo....?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
791

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

ga naar de receptie vragen voor een andere kluis en gewoon eerlijk uitleggen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of het is idd suiker
Of een of andere drugs
Kortom vraag het aan diegene van wie het kluisje boven je is
En was ondertussen je jas en tas :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar mijn weten (wat ik zelf ook een keer met een batterij heb meegemaakt) is dat het niet echt suikerachtig wit, maar echt kleine witte spikkers dus niet echt glimmend. Ik denk overigens als er een batterij boven in dat kluisje zou lekker, dat spul ook niet zomaar naar beneden valt, wat met suiker wel het geval is. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij gewoon een donut oid in zijn kluisje had en dat suiker gewoon is gevallen in jou kluis. Ik zou me er niet al te druk om proberen te maken, je boeken schoonmaken oid heeft waarschijnlijk geen zin omdat die dingen gewoon zo inmens klein zijn. Ik zal ze gewoon gebruiken evenals je tas en je jas... ik kan natuurlijk niks als zekerheid zeggen, misschien heeft er iemand hier zometeen nog een goed adives maar ik hoop dat je er niet te erg meer over in zal zitten..succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is zeer waarschijnlijk niet van een batterij. Om zo'n grote hoeveelheid aan oxidatieproduct te krijgen dat het tussen de kluisjes valt en al je spullen eronder zitten, heeft die batterij echt jaren lang daar moeten liggen. Het is dan ook nog eens zeer onwaarschijnlijk dat er nooit eerder iets daarvan naar beneden is gevallen en dat de eigenaar van het bovenste kluisje dit nooit gemerkt heeft. Dus ik zou daar niet vanuit gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding