Kluisje, misschien batterij gelekt soort suiker wit spul giftig en wat te doen?
Ik heb op school een kluisje, maar boven mij zit iemand die altijd aparte dingen in zijn kluisje heeft, er zit tussen mij en zijn kluisje een gleufje waar soms wel wat dingetjes tussen komen vallen. Zo had ik een paar dagen geleden opeens een batterij in mijn kluisje. Vandaag zat mijn kluisje onder wat witte soort suikerachtige kleine spikketljes. Mijn jas boeken en tas zaten ook onder want daar was het op gevallen. Ik heb vorig jaar een keer meegemaakt dat mijn batterij thuis was gaan lekker en daar ook wit spul uit kwam, nu ben ik een beetje bang dat die witte spikkels ook van een batterij zijn maar of die dan echt zo door een gaatje/gleufje naar beneden gaan lekken? Ik zit mezelf een beetje gek te maken met dit idee maar anders durf ik mijn tas/boeken waar het op zat niet echt meer te gebruiken of weet ik niet wat ik moet doen. Ik zag het zitten en heb het weggeblazen maar het zat ook al in me tas, nu nog steeds...iemand een ideetje wat ik moet doen? sorry voor het onzin verhaal maar ik ben er een beetje huiverig van geworden, aangezien die dingen natuurlijk giftig zijn en ik niet strakjes wil ziek worden. MIischien wat het ook gewoon suiker....maar ivm met die batterij van laatst.
Toegevoegd na 20 minuten:
zou dit ook moeten branden als je het aanraakt? want ik heb het aangeraakt en nog een beetje aan geroken maar was niks te merken ofzo....?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.