Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom zit het papiertje zo stevig om een lolly dat een kind het met geen mogelijkheid open krijgt?

Voor mij als volwassene is het vaak al een ramp, maar ik eet die dingen haast niet. Het is vooral bij de duurdere (chupa chups) waarbij ik de kids altijd moet helpen om het papiertje eraf te halen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet alleen kinderen hoor. Mijn fijne motoriek laat erg te wensen over en ik maak die dingen maar gewoon met een schaar/mes open. Vlak onder de bol snijden. Het onderste stukje naar beneden afschuiven en de bol kan ik dan lospulken. Kost wat moeite, maar daarna kan je genieten...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Als fanatiek Chupa Chups-eter heb ik hier ook last van, en ik trek op kantoor wel eens rare blikken wanneer ik met mijn lollie aan het pielen ben. Vooral omdat ik bij stevige papiertjes altijd zo "geconcentreerd, met de tong uit de mond" met die lollie bezig ben. Gelukkig zitten ze niet allemaal muurvast, en kan ik anders nog de benodigde, scherpe kantoorartikelen gebruiken om mijn lollie te bevrijden. (Waar zo'n nietjesverwijderaar al niet handig voor is!)

Ik vermoed dat ze dit doen zodat het papiertje niet te vroeg los gaat, om de smaken van de individuele lollie te beschermen. En natuurlijk is het ook zo dat als het papiertje strak om de lollie zit, je de merknaam beter zichtbaar kunt maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als ze losser zitten, kunnen ze te makkelijk losschieten. Zelfs (of juist) in de fabriek al.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik ben van mening dat een kind dat het papiertje er niet afkrijgt (motoriek) dan niet oud genoeg is om een lolly te eten (verstikkingsgevaar). Mijn zoon van vijf krijgt dus geen lolly's omdat hij het papiertje er niet afkrijgt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing