Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (7)

Fucking vet, pijn is een emotie -> kan je uitschakelen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schieten maar dan met verf koogels, TE GEK!!!! ik ben er dol op, maar het doet HEEL veel pijn, Google het maar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met verfballetjes elkaar beschieten, nee het doet geen pijn maar ligt eraan watvoor pistool je krijgt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paintballen is op elkaar schieten met balletjes verf.. als je van dichtbij op elkaar schiet kan dat best pijn doen en blauwe plekken krijgen maar het is wel leuk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paintball is een sport waarbij net zoals bij airsoft op elkaar geschoten wordt. Echter bij paintball gebruik je hiervoor balletjes (bestaande uit gelatine en verf) die niet zo'n grote impact hebben maar meer ervoor zijn om te markeren welke speler geraakt is.

Bij paintball draag je (als het goed is) ook bescherming, dan is het nog veiliger.

Echter, met goede (ook prijzige) paintball pistolen (markers) kun je wel redelijk hard geraakt worden.
Maar meer dan een stevige blauwe plek (zonder bescherming) zal het niet worden volgens mij.

Met bescherming heb je weinig kans dat het pijn doet. Je kunt het wel voelen misschien, maar pijn volgensmij niet.. (mits je de goede bescherming draagt).

Verder als je op youtube paintball in type zie je genoeg te gekke filmpjes! Het lijkt me echt een geweldige sport.

Veel plezier gewenst!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe veel pijn het doet hangt echt af van waar en van welke afstand je geraakt word, je hebt ook niet overal bescherming.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad:)
paintball is een sport waarbij je met een soort kleine verfballetjes op elkaar schiet. Bij het paintball heb je verschillende 'spellen' zoals capture the flag en deathmatch. Ik weet niet of je wel eens een fps game hebt gespeelt maar de multiplayers hiervan bevatten deze vaak ook en daar is het mee te vergelijken.
Of het pijn doet als je geraakt word hangt van een aantal dingen af. Zoals: waar je geraakt word, van welke afstand en wat voor kleding je aan hebt. Als je bijvoorbeeld op je hoofd geraakt word kan het aardig pijn doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook paintballen met balletjes van bewerkte boter, dat doen wij altijd, en daar krijg je wel een kleine blauwe plek van maar echt pijn doet het niet. En je hebt voor je gezicht een masker en over je romp ook een beschermding, dus je kunt alleen op je armen en benen pijnlijk geraakt worden. Maar ik heb het er wel voor over, want het is wel leuk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: