Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Er zijn verschillende soorten verkrijgbaar bij drogisterij´en.. zelf heb ik meer voorkeur voor de duurdere producten maarja dat vind ik zelf gewoon prettig Maaar ik heb vanalles uitgeprobeerd en wat ik qua prijs/kwaliteit verhouding wel goed vind: L'Oreal zo rond de 10 euro, Essence zo rond de 4 euro, Catrice ook zo rond de 4 euro, Maybelline is ook nog wel goed zo rond de 10 euro ook.
Hoop dat je er wat aan hebt. En anders swatch ze gewoon even op je huid, ik raar je aan dit op de kaaklijn te doen ( niet op de hand, deze kleur is anders dan op het gezicht) en zo kun je beoordelen wat je van het product vind. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel!

Andere antwoorden (4)

Ik ben al jaren gebruiker van Hema producten prima en voordelig!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nadeel van goedkope foundations is het niet lichtweerkaatsende-effect en daardoor masker-effect. Daarnaast is ook de manier van blijven zitten minder. Gebruik je een foundation, neem dan in ieder geval een duurdere!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maybelline!!
Rond de 10 euro maar is egt spr
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
L'oreal is echt een goede, en als je het goedkoop wil in de aanbieding kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding