Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke vraag op GV heeft jou tot nu toe het meest aan het denken gezet?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
753

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De vragen over verdriet ,dood, vreugde, angst zin zulke universele thema's dat elke vraag in die richting je aan het denken brengt op een gezonde manier. want dikwijls is de vraag belangrijker dan het antwoord.

Toegevoegd op 09-06-2009 20:07:31
+1 voor de vraag
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
+1 voor het antwoord

Andere antwoorden (6)

Voorlopig deze vraag...

Dus er is nog denken nu...

De antwoorden die gewist zijn bij mij aanleiding tot nadenken, waarom dat ze die gewist hebben en wat ik dan niet gezien heb om wissen te voorkomen...

Dus niet een specifiek geval, maar de gewist antwoorden (en vragen) deden mij het meest nadenken..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Want.. was je antwoord op deze vraag niet terug te vinden in de richtlijnen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een verwijderde vraag mag in de kern toch geen vraag opwerpen! Eens met Jinx.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij mij wel, want ik antwoord als vanzelf in alle oprechtheid en in alle respect... En dan is het maar afwachten hoe de reacties zijn... Dat heb ik niet van te voren... Ik antwoord in een paar seconden zonder na te denken, automagisch gebeurt dat...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@CJL Elk vogeltje zingt als het gebekt is... Maar ik zal nooit zonder respect spreken...
Die vraag over de trollen:
http://www.goeievraag.nl/vraag/raadsel-trollen-paarse-muts.10653
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat raadsel over die raven die op schrijftafels lijken. Ik moet er nog wel eens over nadenken, en het frustrerende is dat ik nog steeds het antwoord niet weet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alle meningsvragen hebben mij te nadenken gezet. De vragen over filosofische onderwerpen vind ik het meest interessant en daar denk ik dan ook het langst over na, voordat ik een antwoord geef.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Eigenlijk alle vragen met een politiek- of geloofsinsteek. Dan valt er helaas vaak veel te modereren.

Je moet echt àlle vragen en antwoorden goed lezen en afwegingen maken, wat niet altijd op rijs gesteld.

Toegevoegd op 09-06-2009 19:12:07
op prijs wordt gesteld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mijn eigen vragen. anders hoefde ik er niet 1 te stellen.
;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding