Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke vraag op GV heeft jou tot nu toe het meest aan het denken gezet?

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
in: Overig
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

De vragen over verdriet ,dood, vreugde, angst zin zulke universele thema's dat elke vraag in die richting je aan het denken brengt op een gezonde manier. want dikwijls is de vraag belangrijker dan het antwoord.

Toegevoegd op 09-06-2009 20:07:31
+1 voor de vraag
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Voorlopig deze vraag...

Dus er is nog denken nu...

De antwoorden die gewist zijn bij mij aanleiding tot nadenken, waarom dat ze die gewist hebben en wat ik dan niet gezien heb om wissen te voorkomen...

Dus niet een specifiek geval, maar de gewist antwoorden (en vragen) deden mij het meest nadenken..
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Die vraag over de trollen:
http://www.goeievraag.nl/vraag/raadsel-trollen-paarse-muts.10653
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Dat raadsel over die raven die op schrijftafels lijken. Ik moet er nog wel eens over nadenken, en het frustrerende is dat ik nog steeds het antwoord niet weet.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Alle meningsvragen hebben mij te nadenken gezet. De vragen over filosofische onderwerpen vind ik het meest interessant en daar denk ik dan ook het langst over na, voordat ik een antwoord geef.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Eigenlijk alle vragen met een politiek- of geloofsinsteek. Dan valt er helaas vaak veel te modereren.

Je moet echt àlle vragen en antwoorden goed lezen en afwegingen maken, wat niet altijd op rijs gesteld.

Toegevoegd op 09-06-2009 19:12:07
op prijs wordt gesteld.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
mijn eigen vragen. anders hoefde ik er niet 1 te stellen.
;-)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing