Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil gewoon net zoals andere zijn.Maar ik heb een licht verstandelijke beperking.Toch heb ik helaas geen vriendinnen.Terwijl ik er normaal uitzie!

Hoe kan ik in contact komen met mensen die ook een licht verstandelijke beperking hebben?En hoe kom ik anders in contact met jongeren die wel een vriendin als licht verstandelijke beperking willen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
821

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als jij het bent op je avatar, zie je er niet alleen normaal, maar zelfs lief uit.
Als ik niet te oud was en nog geen vriendinnetje had, zou ik best je vriendje willen zijn. Die andere meisjes weten niet wat ze missen ,maar volgens mij loop je er vandaag of morgen nog wel een tegen het lijf, die je wel ligt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat jij dat best kan, alleen denk ik dat je niet direct moet beginnen in heb een verstandelijke handicap! Mensen nemen je zoals je bent, en je hebt toch ook vriendinnen op school denk ik? Als je begint zoals hier, misschien schrikken kinderen dan van jou, je kan dat ook zeggen als je al een tijdje met iemand om gaat. Ik weet niet of het dat is natuurlijk, maar zou kunnen! En idd je ziet er helemaal niet verkeerd uit, dus daar ligt het niet aan!

Toegevoegd na 1 minuut:
Zit je op speciaal onderwijs, dan ben je toch al samen met andere kinderen die allemaal wel iets hebben?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind een vriendin helemaal niet niks! Er zijn echt kinderen die helemaal niet een vriendin hebben. En misschien komt het vanzelf als je eens meegaat met die ene vriendin naar andere vriendinnen, of je nodigt jou vriendin eens uit om bij de Mcdonald eens een milkshake te gaan drinken, of iets anders, dan maak je je netwerk ook wat groter! Je komt er best wel hoor, daar ben ik niet zo bang voor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke,dankjewel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hihi ik ben ook lief,mischien wel te lief.Ben vaak genoeg gebruikt door vriendinnen.Ik durf geen nee te zeggen.Ben er dus erg gevoelig voor.En ja ik zat 7 jaar op een koor,en zelfs daar heb ik geen vriendinnen.Het was een jongerenkoor..dus dan zou je wel denken dat ik bevriend met iemand word.Naja er komt er vanzelf wel een op me pad hoop ik.
Ben je al lid van een vereniging? sport, of zang of wat je maar leuk vindt.
Dan kun je al je kennissenkring uitbreiden, en misschien zit daar ook n goede vriend tussen
(Lees meer...)
anneliez
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding