Wat is de hooft stad van europa ?
1.3K
1.3K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mij ook. Het is dubbel op. d/t fout en verkeerd spatie-gebruik.
@stranger: Het woord moet zijn: Hoofdstad!
@stranger: Het woord moet zijn: Hoofdstad!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En Europa natuurlijk met een hoofdletter (of moet ik dan schrijven hooft letter?)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
leuke vraag! +1
(de spelvout stoort me totaal niet, hoor, ik weet wat je bedoeld, maar als er een rood lijntje onder je woord komt dat moet je even op je rechtermuisknop klikken en dan komt de juiste spelling)
(de spelvout stoort me totaal niet, hoor, ik weet wat je bedoeld, maar als er een rood lijntje onder je woord komt dat moet je even op je rechtermuisknop klikken en dan komt de juiste spelling)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Let eerst eens op jullie eigen Nederlands voordat jullie kritiek hebben op iemand anders.
Magicegidius, een zin begin je met een hoofdletter.
Dounja, het is "spatiegebruik" en niet "spatie-gebruik". Verder vraag ik me ten zeerste af of "dubbel op" correct Nederlands is. Maar dat laatste durf ik niet met zekerheid te stellen.
In elk geval, ik vind het kinderachtig om je te storen aan andermans taalgebruik. Geef dan gewoon op een vriendelijke manier de verbetering aan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De fout is storend omdat het Kweenie in verwarring bracht ;o) Maar ik maak hier ook nogal wat typ- en spelfouten, dus ik zeg niets. Overigens heb ik geen rode lijntjes in mijn browser! Daarover heb ik al een andere vraag gesteld, maar de antwoorden moet ik nog uitvoeren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou Brussel niet graag als hoofdstad zien omdat het een lelijke stad is en niet erg Europees. Ik zou liever Praag, Rome, Parijs, Rotterdam of Amsterdam als hoofdstad zien, mocht Europa ooit een land worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@somdv, waarom denk je dat ik in verwarring ben gebracht?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.