Ik ben jarig, heb ook kado gekregen allemaal maar...?
Ik heb een trui gekregen die eigenlijk op een jurk lijkt. Die heb ik net van mijn broer gekregen.
Ik vind het op zich wel leuk maar het staat me niet zo heel erg leuk. Ook zie je mijn bolle buik omdat ik veel aangekomen ben.
Prijskaartje heeft hij vergeten om er af te knippen.
het kost wel 39.99 euro dus ik vind het eigenlijk wel zonde. want blijkbaar ga ik het niet aandoen.
Maar ik durf ook niet tegen mijn broer te zeggen van ik vind het wel leuk maar het staat me niet leuk.
Want ik heb hem aangehad en hij zei het staat je echt leuk, dus ik heb een leuke keuze gemaakt.
hij werd blij.
als ik nu tegen hem zeg dat ik niet leuk vind omdat het bij mij niet staat, zou hij misschien ow sorry dan heb ik verkeerd gekozen, maakt niet uit zeggen maar toch al zou hij wel verdrietig worden want ik ken hem.
Wat moet ik nu doen? ik vind het echt zonde 40 euro voor iets die ik eigenlijk nooit kan gebruiken.
Help mij alsjeblieft :(
Toegevoegd na 2 minuten:
verbetering: cadeautjes.
Toegevoegd na 14 minuten:
net heb ik geprobeerd om te uitleggen dat ik het heel erg leuk vind maar toen ik aantrok mij tegen viel.
Hij zei het is tenminste beter dan een spijkerbroek.
als je die aan hebt dan pas zie je je buik en je heupen heel erg goed en dat is pas lelijk.
Maar ik trek boven altijd iets aan die langer is of een lange vest en dan is het voor mij opgelost.
pfff wat een verjaardag zeg.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.