Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

Je kunt het verlengen. Dat komt op het zelfde neer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou ik niet weten.
Je kan het altijd proberen.
ja waarom niet, als je het boek binnen de huur tijd niet uit had, kan je t nog eens huren geen probleem...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, mits het niet door een ander is aangevraagd en gereserveerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen probleem hoor, kan soms paar keer achter elkaar, mits het boek niet gereserveerd is door een ander.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt een boek natuurlijk laten verlengen (nou ja, niet het boek zelf helaas maar de uitleenperiode), soms zelfs meer dan een keer. Alleen met heel nieuwe populaire boeken kan dat niet altijd.

Je kunt het boek echter ook inleveren, en als het even later op de kar staat of in het schap weer pakken. En weer, en weer, en weer...al leen je 20 keer hetzelfde boek, zolang het niet gereserveerd is of een bestseller is waar veel mensen op zitten te wachten, zal de bibliotheek er niet wakker van liggen.

Al zou ik me dan wel afvragen of het niet leuker is het boek gewoon te kopen ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de gemeente waar ik woon, kan ik boeken zelfs online op de bibliotheeksite verlengen. Ik kan dan meteen zien of het boek niet al gereserveerd is. Heel makkelijk en het bespaard me een ritje naar de bibliotheek. ;-) misschien is dit in andere sommige gemeentes ook zo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding