Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben 15, en heb haar op mijn voeten, kan je dat scheren o.i.d.?

(ben een man, en je zie bijna nooit mannen met behaarde voeten, ik vind het zelf ook niet zo mooi.
Ik doe liever er zelf iets aan dan dat ik naar iets toe moet!!

Toegevoegd na 5 minuten:
als je het afscheert komt het dan terug (snel terug)??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
11.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Maak je niet druk, heel veel mannen hebben dat. Door het af te scheren wordt het alleen maar lelijker. Ten eerste komt het snel terug en ten tweede worden de haren dikker. Het is echt niet fijn om tegen een man aan te liggen met stoppels op zijn voeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

je kan af en toe wat ontharing creme gebruiken of harsen als je een beetje pijn kan verdragen werkt wel beter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt dat gewoon afscheren met een scheermesje
wel voorzichtig doen natuurlijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan je natuurlijk scheren!
Maar je vroeg ook "o.i.d.", dan is onderstaand misschien ook een optie.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Epileren zou kunnen. Even kiezen op elkaar maar dan ben je er wel weer ca. 4 weken vanaf!

Maar om eerlijk te zijn... ik denk niet dat je je er al te druk kom moet maken, ik zie het vaak genoeg en ach, een man hoort nu eenmaal haar te hebben! ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelijk heb je; weg met dat apenhaar. Je kunt het ook bleken, dan valt het niet op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
apenhaar? de meeste mannen zijn nu eenmaal wat hariger, niks raars aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
persoonlijk houd ik wel van een beetje haar...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sjonge......Ook ik houd wel van haar bij mannen. Niet glad geschoren.
Kimath
13 jaar geleden
zo glad geschoren ziet er soms wel eng uit :P
liever harig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik hou ook niet van mannen met die gladd, glimmende perzikhuidjes. geef mij maar apehaar, zoals weldone dat noemt.
Echt iedereen heeft haar op zijn of haar voeten! Dus vreemd is het sowieso niet! Maar niet iedereen houdt van harige voeten, dus is het wel zo fris als je er iets aan doet (MANNEN, HERE THIS CALL!!) :p Je kunt het gewoon afscheren of laten harsen (ligt er een beetje aan of het 3 haartjes zijn of een hele bos)..

Top dat je er iets aan wilt doen! Vrouwen houden er echt niet van (maar het is nou ook weer geen ramp hoor)..
Zorg echter dat je het Hobbit-effect voor blijft!

Ik scheer mijn voetjes ook altijd hoor :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er echt mee zit kun je het beter bleken dan verwijderen.
Bij verwijdering komt het altijd hardekkiger terug, dikker en donkerder. En moet je het continue met een hoge frequentie blijven verwijderen en ben je een slaaf van je zelf.
Dus dan ben je nog verder van huis.
Mijn advies is of niets aan doen en accepteren zoals het nu is of bleken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon lekker laten zitten man. veel mannen hebben dit en dat is heel normaal geen vrouw of meid die daar mee zit. tenzij je echt hobbitvoeten hebt dan zou ik er wel wat aan doen. !!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook heel veel vrouwen hebben dit, maar dit valt minder op omdat die haartjes meestal niet zo lang worden als bij mannen en omdat de haren ook vaak veel fijner zijn.

Eigenlijk is haar bij mannen heel normaal hoor, maar als je het toch liever weg wilt kan je het best afscheren. Dan heb je misschien kleine stoppeltjes, maar dat gaan enkel mensen met een voetfetisj zien.

Gebruik zeker niet het scheermesje dat je gebruikt voor je baard af te scheren, neem gewoon een simpel wegwerpscheermesje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weg laten laseren kan ook maar is wel erg duur maar dan komen ze ook echt niet meer terug ! als je voeten er niet uit zien als frodo dan zal het wel mee vallen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, doe het niet... Ik zie zo váák mannen met haren op hun voeten, en ik vind het normaal dat een man dat heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding