Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zou jij niet doen, zelfs niet voor 1 miljoen?

wat zijn de over my dead body dingen voor jou.
zelfs al kreeg je 1 miljoen.
(en dan bedoel ik dat je alles mag noemen behalve moorden verminken ect)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

er zijn heel veel dingen eigenlijk die ik niet zou doen. zelfs niet voor een miljoen.
*geen enge dingen eten (zoals koeien ogen of maaien.. gatsie.. )
*niet mijn lichaam verkopen..
* dag zeggen tegen iedereen van wie ik hou.
* huis in brand steken
*slechte dingen over iemand anders vertellen
* dieren iets aan doen.
*in honger staking gaan
* enz enz..
er zijn zoveel dingen voor mij waar een miljoen absoluut niet tegen op kan..
geld is relatief. voor de ene persoon wil veel geld hebben en allemaal dure spullen in huis enz enz. de ander is al blij als hij eten kan.

mij gaat het er gewoon dat ik gelukkig ben/ me fijn voel/ tevreden ben met wat ik heb. daar kan geen miljoen tegen op.. ook niet 10 miljoen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (26)

Zoenen met een man.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mensen verraden.
15 jaar geleden
Principes opgeven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Iets doen wat tegen mijn principes gaat. Als concreet voorbeeld zou ik bijvoorbeeld nooit mijn lichaam verkopen, voor geen prijs.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De glazen wassen van Empire State Building in N.Y. of van andere hele hoge gebouwen: voor geen goud!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nou ik doe alles voor een miljoen....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Meedoen aan Idols.
Ik beland ongetwijfeld bij de bloopers...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Poep eten......
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Iemand omkopen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
heroïne smokkelen naar Thailand.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Liegen... Zelfs de kleinste leugen maakt je zwak... Eigenlijk is het een verkrachting, maar dan niet van een ander, maar van jezelf... Nog niet voor een miljoen, nog niet voor één Euro, nog niet om bestwil...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Begrafenis ondernemer worden, heel gek, maar spreekt me zo niet aan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zelfs voor één miljoen ga ik nog niet naakt in de Playboy...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ouderen pijn doen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mun kat doodmaken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vrijwillig gedrogeerd worden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Braaksel van een ander opeten, heb het zien gebeuren, niet prettig om te zien en mijn maag draait nog steeds om. Bah
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Iets eten dat ik echt niet binnen wil krijgen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Bailey;

Aan kannibalisme doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn kinderen niet meer zien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik krijg het idee dat veel mensen hun idealen en standvastigheid veel hoger inschatten dan de werkelijkheid.

Ik geloof niemand die zegt : iets vies eten! of "liegen!"
Kom op nou, ik zou je nog overhalen om het voor een 10e van een miljoen te doen.

Wat ik niet zou doen voor een miljoen, mijn familie leden iets aan doen. Of afgezonderd leven of iets in die trant.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2 miljoen weggeven

Toegevoegd op 03-06-2009 13:44:21
Grappig genoeg heb ik vrij veel van de dingen gedaan die mensen hier als antwoord opgeven. Graag donaties overmaken op: abn 398624468 t.n.v. Pikkebaas
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nou, eerlijk gezegd - ik ben best een principieel persoontje en er zijn een hoop dingen die ik niet, niet snel of niet zomaar zou doen, maar een miljoen verdorie, in Euro's, als je me dat concreet voor zou houden zou ik best bereid zijn ver te gaan denk ik.

Maar dan natuurlijk alleen maar 'risicoloze' dingen die me wel in staat stellen ook te kunnen geníeten van dat miljoen danwel het goed te kunnen besteden. Dus geen dingen die me af zouden zonderen van mijn familie of hen schade berokkenen, ook geen derden als het effe kan (hoewel met het toenemen van de anonimiteit.........never say never - mensen doen elkaar gruwelijke dingen aan voor minder, en ik ben niet Roomser dan de Paus. Geen dingen die me beperken in mijn dagelijks leven of lichamelijk functioneren.

Zelfs dingen die voor mij zo logisch en vanzelfsprekend zijn dat ik levenslang gecontroleerd zou moeten worden om dat miljoen te mogen houden zou ik misschien zelfs overwegen . Zoals met mijn rechterhand leren schrijven, stoppen met roken of nooit meer XXX (vul je lievelingseten in) eten, of nooit meer sex..... Allemaal dingen die dat geld natuurlijk meer dan waard zijn, maar in de praktijk vermoedelijk onuitvoerbaar gaan blijken te zijn. Ik vrees dat ik toch moeilijker om te kopen ben dan ik dacht.

Maar voor de hand liggende dingen als mijn lichaam verkopen ?? Och, meteen ; voor een stuk minder ook wel. :lol: Effe ogen dicht en aan iets anders denken.

Toegevoegd op 03-06-2009 15:13:47
Doet me ineens denken aan een hele oude aflevering van Twilight Zone. Berooid echtpaar met schulden ontvangt kistje met knop. Kistje is leeg. Zit een briefje bij : als je op de knop drukt, zul je de rest van je leven overal geluk in hebben, nooit meer geldzorgen, rijkdom, gezondheid, wat je je maar wenst. De prijs : er zal iemand sterven. Iemand die je niet kent, nooit hebt gekend, geen relatie mee hebt, niet in je buurt woont; een totaal anoniem iemand.
Affijn, 20 minuten of twee weken later hakken ze de knoop door en drukken op de knop.
Dan komt er iemand het kistje ophalen voor de volgende 'geluksvogel'. Nee, iemand die ze niet kennen, nooit gezien, woont niet eens in de buurt, totáál anoniem persoon......
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij een of meerdere slangen in een bak zitten!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dood gaan, want dan heb ik er niks aan
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zolang de mensen waar ik om geef geen schade oplopen, doe ik alles.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing