Trollen op goeievraag.nl moet dat kunnen?
In tegenstelling tot de vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/puntenjagende-trollen-ermee.2819 heb ik het hier niet specifiek over mensen die op jacht zijn of zouden zijn naar punten.
Met trollen (werkwoord) bedoel ik mensen die hun account hier (vrijwel) uitsluitend gebruiken om op min of meer provocerende wijze reacties / antwoorden uit te lokken. Ik ga uiteraard geen namen noemen, maar er zijn een aantal mensen van wie geregeld (of bijna uitsluitend) vragen komen die gebaseerd zijn op incorrecte feitelijke aannames of die ronduit niet kloppen. Sommige van deze vragen kunnen naar mijn mening zelfs mensen die dit niet doorhebben behoorlijk op het verkeerde been zetten.
Hier en daar een feit of aanname verkeerd in je vraag, waardoor je dus van de verkeerde dingen uitgaat overkomt iedereen wel eens, maar dit structureel doen zou wat mij betreft tot maatregelen (misschien zelfs een ban) moeten leiden.
Zijn jullie het hiermee eens?
Zie eventueel ook hieronder de reactie die ik geplaatst heb bij het antwoord van Starbless, ik heb het gevoel dat ik niet helemaal duidelijk was in de vraag, daar licht ik het nog iets verder toe.
+1
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.