Wat te doen bij een bedreiging?
Hallo,
De laatste 2/3 dagen heeft mijn vriendin en probleem, ze kwam namelijk op voor haar beste vriendin. Haar beste vriendin haar ex, bedreigt dus haar beste vriendin, en mijn vriendin kwam voor haar op..
Nu is het probleem, dat die kerel ook haar bedreigt, en niet zomaar, vandaag onder de middag stonden ze er ook letterlijk met een groepje van 12 man haar op te wachten en ze hebben haar enkele keren geslagen, ik ben de enige die het weet want ze zeggen dat als ze het tegen iemand doorverteld ze niet meer zal leven.
Dit is volgens mij echt wel zeer overdreven, ook de handelingen die ze aanbrengen tegenover haar, ze kan niets, ze durft het tegen niemand zeggen en ik ben de enige die het weet.
Ik heb haar gezegt dat ze naar de politie moet gaan en tegen haar vader moest zeggen, maar ze heeft gewoon ontzettend veel bang.
Morgen gingen ze haar misschien terug opwachten, en ik ben heel ongerust om haar. Ik zou zeggen, ik kom ook naar haar toe, maar het is een ingewikkelde relatie en ik woon nogal ver + ik heb klierkoorts dus ik mag niet buitenkomen.
Ze krijgt dus echt bedreigingen dat ze haar willen neersteken en vanalles en nog wat.
Wat moet zij/we doen?
En zo snel mogelijk want dit loopt erg uit de hand.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.