Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe dik (aantal bladzijdes) is een gemiddeld tijdschrift in nederland?

ik doe voor school een onderzoek over tijdschriften en ik vroeg me af hoe dik een tijdschrift gemiddeld is. Je heb dikke maar ook hele dunne tijdschriften, maar gemiddeld??!?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
5.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik denk ongeveer 50 blz...
Want ik lees de Girlz en die heeft er ongeveer 90
Maar mij zusje de Tina en die is een stuk dunner
Misschien staat het nog ergens anders op het internet ik zou het als ik jou was nog een keer opzoeken!

Suc6;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Best wel moeilijk, Margriet en Libelle hebben wekelijks zo'n 125 blz., Zin 170 blz., VN rond 130, Viva is weer een stuk dunner, ik denk dat ik rond de 115 blz zou gaan zitten (je kunt natuurlijk ook even bij de supermarkt een paar steekproeven nemen).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij geef je een topantwoord als je voor die vraag naar zo'n tijdschriften winkel gaat waar ze echt een hele muur vol tijdschriften hebben (op het station trouwens ook)
Daar staan de bladen gesorteerd op soort dus als je daar met een blocnote een kwartier aantekeningen maakt kun je zelfs een uitspraak doen over: damesbladen vs herenbladen vs sport vs kinderbladen etc

Om een redelijk onderzoek te doen kijk je gewoon hoeveel bladen er zijn in een genre en bekijk je bijv altijd no 1,4, 7, 10 en daar het gemiddelde van nemen.

Dan maak je het onderzoek onafhankelijk van je eigen voorkeur want onbewust pak je toch dikke of juist dunne, nu maak je het willekeurig
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding