Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (5)

De Outer Space Treaty regelt dat staten buitenaardse hemellichamen niet mogen claimen. Claims van privépersonen worden ook niet herkend door autoriteiten.

Toegevoegd na 2 minuten:
Een van de facetten van het claimen van een territorium is dat een staat die territorium moet bezetten en kunnen verdedigen. Daarom werden er tijdens de Koude Oorlog Canadese legereenheden naar het hoge noorden van Noord Amerika gestuurd om hun territoriale claims kracht bij te zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van God; die hem ontworpen heeft :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De maan is nog van niemand
Ja misschien kan je de maan nog claimen ik heb geen interesse ik heb de zon al
(Lees meer...)
ronron1212
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas... Je bent een week te laat. http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/spain/8174180/Spanish-woman-claims-ownership-of-the-sun.html
ronron1212
13 jaar geleden
Nee die vraag is geweest en dit was het antwoord dat ik gegeven heb
ronron1212 (3108)Maand top 10Persoonlijk heb ik de claim al vast laten leggen bij de notaris in 1960 dus ze is te laat. Ik zal mijn rechten niet doen gelden en haar niet aanklagen. Ik blijf de zon gratis ter beschikking stellen aan de bevolking van de aarde Toegevoegd na 11 minuten:
Hebben de minners het idee dat ik de zon niet geclaimd heb. Een mens kan zo iets toch willen 6 dagen geleden
Het officiële antwoord is waarschijnlijk "van niemand", hoewel er volgens onderstaande site genoeg mensen zijn die daar anders over denken.

Extraterrestrial real estate is either land on other planets or natural satellites or parts of space that is sold either through organizations or by individuals. Ownership of extraterrestrial real estate is not recognised by any authority, and its legal status is disputed. Nevertheless, some private individuals and organisations have claimed ownership of celestial bodies, such as the Moon, and are actively involved in "selling" parts of them through certificates of ownership termed "lunar deeds", "Martian deeds" or similar. These "deeds" are viewed by many as having novelty value only.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben al van plan om hem te kopen.lol, het is van de universum.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding