Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom moet ik bewust een dubbele vraag stellen? (zie toelichting).?

Ik stelde net bewust een vraag die al eerder gesteld was, namelijk de vraag: "Worden dubbele vragen verwijderd?" die al geruime tijd geleden door KBelg was gesteld.

Uiteraard is mijn vraag geheel terecht verwijderd, hij was tenslotte dubbel, dat staat in de richtlijnen.

De reden dat ik deze vraag stelde was omdat ik zeer geregeld vragen voorbij zie komen die al eerder gesteld zijn, deze worden niet allemaal even consequent gemodereerd, ik had er nu een specifiek op het oog, die ongeveer op dezelfde tijd is verwijderd als mijn vraag, ik vraag me echter serieus af of die vraag verwijderd zou zijn als ik niet bewust een dubbele vraag had gesteld om zo de aandacht op deze situatie (in de algemene zin) te vestigen.

In het kort dus: Waarom moet ik eerst bewust een dubbele vraag stellen voordat er iemand wakker wordt en een andere dubbele vraag ook gaat verwijderen?

P.S. Dit was niet de eerste keer dat ik meen te zien dat er vrij laat of niet wordt ingegrepen bij (soms) ernstige overtredingen. Dan zie ik dat des te meer als een rechtvaardiging voor een systeem waarbij je op de hoogte wordt gehouden als je misbruik meldt. Dat is ook een beetje waar ik heen wil met deze vraag en deze handelwijze.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Nee hoor. Er is niet altijd een mod aanwezig. Ik was net ingelogd en bezig de vragen door te nemen. Ik zag jouw vraag en de vraag waarop je doelt vlak na elkaar. Vandaar dat ze beide verwijderd zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Prachtig, jij stelt iets aan de orde waar Gv niet blij mee zal zijn...

WOW... te gek...

GV doet alles in het geheim en als jij de focus legt op dat wat geheim moet blijven dan ben jij de klos...
Ik getuig ervan, en als je zo doorgaat met dit, waar je nu mee bezig bent, dan krijg je speciale aandacht en dan ga jij dat voelen in een aparte status...

vandaar...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je hoeft toch niet zo omslagtig te doen? Kinderachtig gedoe vind ik het. in een ver ver verleden is er al eens een wijs persoon geweest die dat opschreef in de vorm "Wat Gij niet wilt dat U geschiedt, doe dat ook een ander niet"

Kortom, gebruik gewoon het knopje "tip een modje" of te wel "meld misbruik" en laat iemand die daar voor is aangesteld gewoon zijn werk doen. Nu moet hij drie dingen doen in plaats van één: 1. jouw dubbele vraag dichtgooien 2. Jou beantwoorden 3. De beoogde foute vraag dichtdoen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing