Waarom moet ik bewust een dubbele vraag stellen? (zie toelichting).?
Ik stelde net bewust een vraag die al eerder gesteld was, namelijk de vraag: "Worden dubbele vragen verwijderd?" die al geruime tijd geleden door KBelg was gesteld.
Uiteraard is mijn vraag geheel terecht verwijderd, hij was tenslotte dubbel, dat staat in de richtlijnen.
De reden dat ik deze vraag stelde was omdat ik zeer geregeld vragen voorbij zie komen die al eerder gesteld zijn, deze worden niet allemaal even consequent gemodereerd, ik had er nu een specifiek op het oog, die ongeveer op dezelfde tijd is verwijderd als mijn vraag, ik vraag me echter serieus af of die vraag verwijderd zou zijn als ik niet bewust een dubbele vraag had gesteld om zo de aandacht op deze situatie (in de algemene zin) te vestigen.
In het kort dus: Waarom moet ik eerst bewust een dubbele vraag stellen voordat er iemand wakker wordt en een andere dubbele vraag ook gaat verwijderen?
P.S. Dit was niet de eerste keer dat ik meen te zien dat er vrij laat of niet wordt ingegrepen bij (soms) ernstige overtredingen. Dan zie ik dat des te meer als een rechtvaardiging voor een systeem waarbij je op de hoogte wordt gehouden als je misbruik meldt. Dat is ook een beetje waar ik heen wil met deze vraag en deze handelwijze.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.