Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is het bij 1 maand verkering handig om zo'n vriendschapschapsketting te kopen?

ik heb volgende week 1 maand verkering en wil dus zo'n ketting kopen, maar is dat al verstandig,

Toegevoegd na 10 minuten:
ik heb een ketting van 24 euro op het oog, en dan komen de kosten van een kettingdraadje (dus eigenlijk de ketting) er nog bij.

http://www.amanto.nl/breekhartjes-zilveren-hanger.html

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik draag nu ook een ketting (zilver), dus kettingen zijn voor mij geen punt ;)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Als jullie verkering goed voelt, kun je altijd een kettinkje kopen natuurlijk. Koop echter geen hele dure ketting, dat kan altijd nog als jullie langer iets hebben. Maar een vriendschapsketting kan prima hoor.
Als het goed gaat samen en jullie willen allebei graag zo'n ketting: doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

"verstandig" is het nooit. Het is een emotioneel iets. Als jij vind dat het goed is voor jullie relatie dan kun je dat zeker doen.

Na 7 jaar verkering vind ik het nog steeds niet verstandig om zoiets te kopen omdat we allebei niet van kettingen houden..

Oftewel, denk er overna of het jou plezier doet, en je partner. En of jullie dit gaan dragen. Het beste kun je deze ook samen kopen, dan weet je gelijk of hij/zij het ziet zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij haar lief hebt en andersom dan kan dat toch. Dat is aan jou, maar hou het goedkoop he ;) !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is juist een heel leuk idee! maar je hebt tegenwoordig ook vriendschaps sleutelhangers met lieve beertjes een half gebroken hart met 1 love you enzo als je als jongen zijnde niet van ketting houd kan je dat ook nog doen natuurlijk

Toegevoegd na 2 minuten:
deze sleutelhanger kost 7,95.
en bij expo hebben ze het zowiezo en meerdere snuffel winkels. je bent goedkoper uit dan een hanger van 24 euro plus nog eens 2 malig ketting zit je al snel op 55 a 60 euro
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou even overleggen.
Je ziet het aan de antwoorden, er zijn mensen die veel van hun partner houden maar NIET van zo'n ketting.

Als de jouwe er zo één is en je komt er "opeens" mee aanzetten zou hij dat als heel benauwend kunnen zien. en het veel zwaarder zien dan jij het misschien bedoelt.

en als je het erover hebt en hij vindt het ook een leuk idee dan ga je er fijn één kopen
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing