Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vind je dat gv een plek is om recentelijk vermiste personen te plaatsen.?

En dat deze 'na enige tijd' weer verwijderd zullen worden. Mijn mening is denk ik wel duidelijk. (ben benieuwd of ze deze ook weer verwijderen omdat het 'de kennis niet vergroot'.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (14)

nee ik verwijs je door naar www.trosvermist.nl
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, vind GV geen goeie site hiervoor! Dergelijke berichten komen op andere wijze tot ons, bijv. politieberichten of via Amber Alert.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind het niet bijdragen aan kennis.

Toegevoegd op 27-05-2009 16:09:26
Ik vind het al helemaal niet netjes als onder mijn reacties alleen maar op elkaar wordt gereageerd. De vraag was of GV een plek was om recentelijk vermiste personen te plaatsen. Daar kan je het wel of niet mee eens zijn. Een Mod zal verder moeten bepalen of dit soort discussies gewenst zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, het vergroot inderdaad de kennis niet. Je kunt beter Tros Vermist of Spoorloos (KRO) aanschrijven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Al zou je daarmee 'slechts' één persoon opsporen, het is wat mij betreft zeker de moeite van het proberen waard...

Goed idee..!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kijk, als er toevallig een bekende van je is die vermist is.. Dan begrijp ik dat je uit wanhoop alles probeert.. En wellicht ook op deze site vraagt of iemand iets gezien heeft.

Maar dat is bij jou niet het geval neem ik aan..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je geeft het ook niet op he :)

Nee, ik vind dat GV geen plek is om vermiste personen te plaatsen.
Maar ik vind hier wel vaker vragen voorbij komen waarvan ik me afvraag in hoeverre dat de algemene kennis dan wel zou moeten vergroten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind het niet kennisverrijkend....er is (bijna) niemand die het antwoord erop heeft...en die van Antwoordman mag gewoon staan omdat het 'recent' is...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn ingeving om 'm te plaatsen was niet om de 'kennis' te doen, maar met het idee 'hoe meer mensen het zien, hoe beter'. Een impuls.
Maar ik geef toe, het is twijfelachtig of die binnen de richtlijnen past van deze site.
Ik vind het erg tolerant van de mods dat ie er nog staat.
Om verdere onrust te vermijden, zal ik 'm vrijwillig verwijderen.
Zo. Terug naar de orde van dag.
15 jaar geleden
Nee. Als het er 1 zou zijn zou ik mss nog de moeite nemen om even te kijken of ik die persoon gezien heb, maar als er bergen vragen daarover voorbij komen, dan heb ik daar geen zin meer in. Als ik dat zou willen zien keek ik wel op de site van tros vermist.
Ik ga ervan uit dat anderen dat ook zo doen, dus dan zijn zulke oproepen behoorlijk nutteloos en alleen maar irritant.
Ik roep bij deze trouwens op tot een forum o.i.d. op deze site, waar we vragen over veranderingen op de site, dingen waar we het niet eens mee zijn, en andere randzaken kwijtkunnen, zodat de hoofdpagina van GV gewoon gebruikt kan worden voor echte vragen..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind van wel. Ik begroet het juist dat men bij GV bereid is verder te kijken en dat men ook durft maatschappelijk verantwoordelijk te zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee. Zeker niet als het gaat om een vader die zijn kind mee naar Amerika neemt. Ik kan me genoeg scenario's voorstellen waarbij ik achter een dergelijke actie zou staan, dus ik ga hier niet blind af op een opsporingsverzoek. Ik maak liever mijn eigen afweging.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Even om alles recht te zetten. We zijn het inderdaad mee eens dat de vraag niet het kennis gehalte verhoogd. Maar je hebt ook zo iets als respect voor de situatie en medeleven. We hebben met de moderators onderling gediscussieerd of we de vraag zouden laten staan of niet. De uitkomst: Het is een vraag die niet het kennis gehalte verhoogt, er is waarschijnlijk niemand die het antwoord weet. Maar er komen veel positieve reacties op. Het maakt de mensen bewust van de situatie, wie weet heeft iemand extra informatie. Kortom we laten het even staan zodat het onder de aandacht wordt gebracht. Daarna verwijderen we de vraag zodat toch iedereen even kennis er van heeft genomen.
Kortom het was even een betuiging van respect en medeleven dat we de vraag hebben laten staan. Het is natuurlijk afgrijselijk wat er is gebeurd met Katja. Moet je eens voorstellen dat jij in de positie zit dat een persoon die dierbaar voor je is wordt vermist. Iets wat ik niemand toe wens. Je hebt gelijk deboender wij willen ook niet dat deze website wordt omgetoverd tot een vermiste personen website. Maar je manier van reageren is naar mijn idee om eerlijk te zijn wel een beetje overdreven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er werd gevraagd of U dit Meisje had gezien .
Dus het was wel een vraag.
En voor mij mag en kan het
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing