Ik wil mensen die ik via internet in het echt ontmoeten, maar mijn ouders zien er tegenop..?
Heeeii, ik heb via internet best wat mensen leren kennen. Sommige die gelijk naar mijn msn vragen, zeg ik ook dat ik dat niet zo snel doe, en ze eerst wat beter wil leren kennen. Ik heb nu ook best wat op msn enzo. Sommige ken ik heel goed anderen praat ik niet zo heel veel mee. Maar er zijn er een aantal van die ik heel graag zou willen ontmoeten in RL (real life). En andersom ook. En die ken ik ook al een tijd (maanden). Maar mijn ouders willen niet dat ik daar heen ga.. dat vinden ze 'eng'. Ze hebben liever dat zij hier heen komen, maar ik wil eigenlijk gewoon naar hun toe. Hier heb ik dan ook nog steeds mijn eigen ouders erbij.. En naja ik weet niet, ik vind dat niet zo fijn.. Echt veel privacy heb ik hier ook niet. Ik zou niet gewoon alleen met die persoon kunnen zijn. Want m'n kamer is klein. En als we echt iets zouden willen doen, moeten we 5 km verderop zijn. Naja misschien geen probleem. Maar wat kan ik nou het beste doen?? Advies?
Toegevoegd na 1 dag:
1 van die beste vrienden heeft ook met een meisje (die ik ook op msn heb) gehad. En heeft nu met iemand anders (omdat zij iemand anders leerde kennen). Ik ken die meisjes ook allebei op msn. Iets eerder dan dat ik heb leren kennen. Heb hem ook op hyves en heb daar foto's gezien van hem, met vriendin. Omdat ze hadden afgesproken. En heb hem na een tijd, ook via de cam gezien. Wat gesms't en 1x gebelt.. En hij heeft me ook persoonlijke dingen verteld. Is dat ook niet vertrouwd?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.