Als ik ziek heb gemeld omdat ik flauw gevallen ben op mijn werk door de stress.Kunt mij baas elke dag aan mijn bellen?ik voel me daarom nog erger...?
Ik krijg lichamelijke klachten bijv pijn in nek,rug.volgens de huisarts is burnout maar ik moet wachten tot de volgende week,want mijn huisarts is op vakantie en dan zal ik een therapie volgen.Nog een week ziek en mijn baas bel me elke dag om mij te dwingen als ik kan proberen werken.Vandaag ik heb een pil van valium doorgeslikt. Toen ik viel slapen,heeft mij gebeld.Wat gebeurt als ik de telefoon niet opneemt?Ik voel me erg duizelijk door de stress en want ik kan niet stop met denken dat ik vaandag de telefoon niet heb opgenomen.
Ik wil graag zeggen dat ik ben 10 maanden met klachten over problemen met mijn rug door overspanning en ik heb in dit periode nooit ziek gemeld maar wel zoveel bezoek naar de fysio maar ik kan dit jaar niet verder te gaan, omdat volgens de verzekering gewoon 9 bezoeken kunnen vergoeden.Daarom ik wl vragen wat is het best dit ik kan doen.Ik ga terug naar werken?Of ik wacht tot ik naar de huisarts ga?.Ik ben gewoon 1 jaar in Nederland en ik praat de taal nog niet goed.dus ik kan mij niet goed uien aan de telefoon.Kan bijvoorbeld mij vriend met mij chef praten over wat is met mij gebeurd?Of ik heb de verplicht uitleggen elke dag hoe gaat met mij?
Hastikke bedank met tevoren voor de help en sorry met mijn grammar foutjes.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.