Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (15)

Door aan de fijne gevolgen te denken ipv de nare.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Door jezelf daarna te belonen, met iets dat je leuk vind.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kan het positief benaderen door iets erg leuk te (gaan) vinden; dan overdrijf je eventueel maar. In een bepaalde spelvorm gieten is voor mij ook een stimulans om iets te gaan doen. Luister gelijktijdig naar JOUW muziek of kijk TV naar die lekker gezellige dikke Serena Williams....
Wat je gaat doen is voor ons de vraag!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet uitstellen is de oplossing. Je kan beginnen met de verslagen heel snel in het kort te maken zodat je er doorheem bent. Je hebt dan tenminste een TEVREDEN gevoel!!!Daarna lees je ze nog even door en breidt je ze uit, daar waar nodig. Kees is klaar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Fijn! Succes! Dan gaat die 'hoge spanning' misschien wat naar beneden...
Door er een start mee te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jezelf een schop onder je kont geven!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je het voor elkaar krijgt dat je leven ervan af hangt is het een peulenschilletje verder...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Schiet dan maar snel op met uitstellen...
Om belangrijke resultaten te kunnen boeken, is het meestal nodig je bewust te zijn van je doelen en daar je energie op te richten. Stel jezelf de vragen: wat wil ik écht bereiken? Helpt mijn huidige situatie, mijn gedrag en mijn omgeving mij om dat te bereiken? In welke opzichten wel? In welke opzichten niet? Wat zou ik nog kunnen verbeteren?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bedenken welke skills je hoger krijgt door datgene te doen. Maakt niet uit wat. Van bijna alles wat je doet train je jezelf wel lichamelijk of geestelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Door even in de spiegel te zien en die vraag aan jezelf te stellen: waarom doe ik het niet? waarom die ik het nu?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Rustig wachten tot je te laat ben en hopen dat de gevolgen zo catastrofaal zijn dat je vanzelf in actie schiet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Door een bepaalde tijd voor iets te bestemmen. Ik bedoel, als je zoals je zegt een verslag moet schrijven, geef jezelf daar dan bijvoorbeeld een uur voor. En bepaal voor jezelf wanneer je begint. Je kunt dan denken "Wat is nou helemaal een uur?" En daarna ga je dan iets leuks doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ligt aan de situatie:

- Een enge/vieze/ranzige/walgelijke situatie (zoals bijvoorbeeld voor een opdracht iets uitvoeren, wat mensen niet snel zouden doen of daar voor een te groot wat je zijn) = dan denk ik --> Als je er maar niet dood aan gaat
- Leren voor een proefwerk/studeren/hw maken = Ik maak het gewoon leuk of bedenk met dat het leuk is, omdat het mijn kennis uitbreidt (hier ben ik toch ook voor de 'kennis'?? Dat staat bij 'de richtlijnen voor gebruikers'
- Inspannende dingen (fysiek), zoals klusjes in huis en trainingen = Je verlegt je (pijn)grenzen en krijgt er een beter figuur van! Dus waarom niet even knokken voor zo'n mooi lijf?

En meestal denk ik ook: Je leeft maar één keer, dus probeer zoveel mogelijk te doen. En als je ergens de kans voor krijgt, grijp die dan ook. Bovendien, als je iets vervelends moet doen, kun je ook bedenken dat er mensen zijn die het slechter hebben. Wij moeten echt niet zeuren hier in Holland!

Toegevoegd op 26-05-2009 21:16:47
P.s. Denk altijd aan de rust, de mooie, relaxte tijden die je tussen de vervelende inspanningen moet doen,, in die tijden voel je je ook voldaan.
Dus gewoon even doorvechten, dat ene moment
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nou , ik hoef maar aan mijn moeder te denken. Als die mij zo zou zien zitten achter de pc ipv de vloer te gaan boenen! Ik hoor het al in de verte :(
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Door het gevoel en het resultaat dat je na ''de daad'' krijgt voor ogen te houden. Als je weet wat het resultaat is en welke dingen en welk gevoel daaruit voortkomen is het makkelijker om tot de daad te komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Door het jezelf niet af te vragen en het gewoon te doen!
Je hoeft toch niet overal iets van te vinden?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: