Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een vraag voor mensen die bang zijn voor spinnen?

Stel je rijdt op de snelweg en er hangt opeens een spin voor je neus, wat doe je dan?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
957

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou gillen, schreeuwen, schelden! Alleen maar gefocust op dat stomme beest zal ik hem met alle mogelijke geweld zo ver mogelijk van me af slaan en dan zo, dat ik dat verrekte monster zo kort en weinig mogelijk aanraak want stel je voor dat ie op me kruipt! Dan zoek ik de eerstvolgende mogelijkheid om mijn auto tot stilstand te brengen en vraag de eerste de beste (mannelijke) persoon om mijn auto na te zoeken totdat die dat beest gevonden, eruit gehaald en verpletterd heeft! Eerder zal ik niet mijn auto instappen. Daarna zal ik die held van een persoon bedanken en weer mijn rit voortzetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

alsof je neus bloedt.

verder kun je denk ik weinig doen. Of je moet zo bang zijn dat je kies voor de optie "het is hij of ik"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er dwars door heen rijden. Lijkt me geen schade geven aan de auto.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heel braafjes de afrit nemen en ze beleefd vragen uit te stappen. Of als de paniek toeslaat een krant nemen en ja..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lol...wat zeg je dan...'meneer of mevrouw spin...zou u alstublieft willen uitstappen zodat ik mijn weg kan vervolgen?'...=)
Ikzelf heb het niet op spinnen. Het hangt van het soort af, als het zo'n dikke, enge is, dan zal ik de auto zsm aan de kant zetten. Ja, op de vluchtstrook, dit is voor mij een soortement van noodsituatie.
Dan zal ik kijken hoe ik het beest het beste OF uit de auto kan meppen of gewoon dood. Daarna zal ik doorrijden.
Is het zo'n hooiwagen-achtig spinnetje... dan zit ik er niet zo mee.

Haha, moet opeens aan het verhaal van vrienden denken. Zij (gekleed in knaloranje koeienpak wegens voetbalkijken) rijdt, bang voor spinnen, ziet opeens een gigantische spin op het stuur. Gillen en remmen (goddank midden in de nacht en amper verkeer op de weg). Manlief weet haar op de vluchtstrook te dirigeren. De auto staat nog niet stil of ze holt eruit... Moet een fraai gezicht zijn geweest, zo'n dansend oranje gevaarte aan de kant van de weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb geen cabrio...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan kan die spin evengoed voor je neus hangen hoor...
Eerst gillen, dan snel iets om me heen zoeken om hem mee te meppen..=D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat ik heel subtiel probeer de spin weg te werken. Maar in ieder geval blijven doorrijden...

Ik ben niet echt bang voor spinnen. Maar als ik ze kan ontlopen dan doe ik dit graag...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De spin weg slaan en naar de eerste beste afrit om daar in alle rust, buiten de auto, na te denken hoe ik die griezel weg kan krijgen. Alhoewel die spin denkt, wat een reus ik moet hier weg en dus eigenlijk meer bang voor mij is dan ik voor hem/haar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou de spin pakken pet flesje opendraaien en hem daarin opsluiten. Aan het einde van mijn rit laat ik hem netjes uit. Spinnen zijn immers opruimers van die vervelende vliegjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als ik de spin mag vervangen voor een wesp denk ik dat ik helamaal gek word, de aut zo snel mogelijk stop (vluchtstrook) en het beest niet uit het oog verlies. ik geef toe dat ik dan niet meer helder denk of rijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik rijd nog geen auto, maar geloof dat ik dan beetje ga slingeren en dat ding al gillend weg te krijgen haha.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik jaag de auto frontaal tegen een boom aan.
Spin geplet tegen autoraam: "Dat zal hem leren"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het probleem op GV voorleggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding