Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Opa wordt 75. Heeft iemand nog een leuk idee voor de kleinkinderen (4 en 2,5) om te maken?

Iets creatiefs. Liefst niet te groot, dan kunnen we t opsturen. Anders geven we t later, kan ook.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
671

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Neem een klein vel voor elk kind een, pak wat plakkaatverf en een kwast. Laat de kinderen hun handje verven en dat op het vel plakken. In het midden plak je als de verf droog is een leuke pasfoto en je hebt een soort van klein schilderijtje. Op de achterzijde kan dan nog iets geschreven worden.Bij de action zijn fotoseats [hoop dat ik het goed schrijf] te koop, waar je ze tussen kan plakken. Gefeliciteerd met opa ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij de action kun je canvas doeken halen.
Deze kan je beschilderen. Evt een foto erbij opplakken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets kleien en laten verven wordt ook altijd wel gewaardeer. Of als opa een hobby heeft dit laten maken. Zo is mijn vader helemaal gek met vogels en heb ik mijn zoon toen 3 jaar een vogelhuisje laten maken en verven. nou opa was zo trots als een pauw!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een groot vel papier leg de kinderen erop en trek ze met een stift om laat daar na de kinderen deze omtrek zelf inkleuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding