Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom vernaderen mijn ogen van kleur

mijn ogen zijn blauw maar worden ook wel eens bruin,

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Ik neem aan dat je het niet over kleurlenzen hebt. Mijn ogen veranderen qua kleur als ik moe of emotioneel ben (van blauw naar grijs), maar dat is niet zo extreem als de verandering van jou van blauw naar bruin.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het komt door de kleurstofjes in je ogen die elke keer aangepast worden ofzoo....
Ik ken ook mensen die bv. 1 oog grijs hebben en de andere is blauw en daarna zijn ze alle 2 weer blauw of alle 2 weer grijs.
Mijn vriendin noemt dat 'toverbal ogen' XD
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tekort aan pigment of juist weer niet? Volgens mij hebben mensen met blauwe ogen meer pigment dan mensen met bruine of omgekeerd. Dus het zou te maken kunnen hebben dat je bepaalde dagen minder pigment hebt......
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: