Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (8)

Ja.

Dat gaat automatisch tenminste bij mij is dat wel zo. Staat nu op zomertijd en straks dus op wintertijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, tenzij je wel een hele oude computer hebt met windows 1, al betwijfel ik dat die nog bestaan.

Je krijgt ook een melding als het goed is nu, dat de klok achteruit is gezet wanneer je je computer opstart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik (Windows XP) in de taakbalk op het klokje dubbelklik en naar het tabblad Tijdzone ga, staat daaronder een vinkje bij "Klok automatisch aanpassen aan zomertijd en wintertijd".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja maar je moet wel nakijken of je de juiste tijdzone geselecteerd hebt bij ons is het +1
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja , dat doet je Computer vanzelf.
Maar met een hele oude computer denk ik van niet!
Goed dat je deze vraag stelde,
ik was het al helemaal vergeten!
Ik zet meteen me wekker een uur acheruit!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle Windows wel behalve windows 98 volgens mij. En bij Macbook heb ik geen flauw idee. Anders moet je maar dadelijk kijken of hij een uurtje is terug gegaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja bij mij gaat de klok wel van zelf terug
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, die van mij niet! Er zitten bij mij van die kleine verstelknopjes op waarmee je de tijd goed kan zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding