Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet een manier om snel lucide te worden.?

Waarschijnlijk zijn er maar weinig mensen die snappen wat ik met deze vraag bedoel voor de rest moet het duidelijk zijn.

Het moet ongeveer een maand of 3 duren geen jaar of zo (die tijd heeft toch haast niemand).

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (6)

Je kunt eens beginnen met mnemonische inductie.
15 jaar geleden
Dat gaat niet snel, maar er is een hele goede tip...

Vraag je continue af of dat wat je ziet wel echt is... en als je dat doet de hele dag, dan kan het zijn dat je dat gaat afvragen in je slaap en dan kun je hoop ik zien dat je in je droom dat ook afvraagt en dan kan het zijn dat je ziet dat je wakker bent tijdens je droom, dus dat je ziet dat de droom niet echt is en derhalve WEET dat je slaapt...
zo heb ik dat gedaan en zo kan ik dat...

Toegevoegd op 22-05-2009 23:05:16
En het kan in één dag als je heel bewust bent...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Door meditatie wordt je lucide, door contemplatie ook. Door de hinderlijke, afleidende gedachten gewoon voorbij te laten gaan en je alleen op de probleemstelling te focussen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat je lucide dromen bedoelt.
Je zou de lucid dreaming mp3 kunnen proberen, van unexplainable.net.
Dit werkt met binaural beats die je hersengolven in de ideale staat voor zo'n ervaring brengen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is bij mij vanzelf gekomen. Vroeger had ik veel nachtmerries, jaren lang, totdat ik ineens ontdekte in mijn droom dat ik droomde en de nachtmerries waren over.
Ik hoefde immers niet meer bang te zijn De vraag stellen op google en je weet meer .
Wat ik alleen niet begrijp dat je zegt voor maar een maand of drie? Want ik denk als het je lukt dat het voor de rest van je leven is, en daar is toch niets mis mee?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing