Kan ik van mijn telefoonabbonement af?
Ik heb een abbonement van KPN, na een aantal keren flink over mijn abbo heen te zijn gegaan, heb ik besloten er een extra smsbundel bij genomen. Dit was op 26 september geweest en ook geactiveerd. Dus ik er op los gesmst. Maar toen ik na een week of drie eens op internet ging kijken naar de rekening, die naar mijn idee gewoon netjes binnen de bundel zou moeten zitten, bleek dat hij het geld gewoon bleef rekenen, wat niet zou moeten. toen ik naar de kpn winkel in het dorp ging, wisten ze ook niet wat er aan de hand was en werd ik vrij onaardig behandeld. Nou uiteindelijk toch goed uitgelegd en het zou geregeld zijn. Ik kon weer smsen. Dacht ik want de weken erna kregen we gewoon weer torenhoge rekeningen. weer naar de KPN geweest, klantenservice gebeld en daar bleek dat hij helemaal niet geactiveerd was, terwijl ik gewoon het bevestigings smsje nog had. Uiteindelijk heb ik sinds gisteren mijn smsbundel, die het doet. We krijgen het geld uiteindelijk wel terug maar dat zou wel een week of acht negen duren. Ik ben erg ontevreden over de behandeling die wij hebben gehad en over het abbonement in het algemeen! En nu blijkt ook nog eens dat ik veel langer als afgesproken aan mijm abbonement vast zit. Is er een mogelijkheid er van af te komen? En heeft iemand hier ervaring mee?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.