Hoe kun je als chagrijnig bent toch blij kijken? Zogenaamd dan.?

Waar kun je op letten dat niemand weet dat je chagrijnig bent?
Of heb je dan 2 gezichten eigenlijk.

3 uur geleden
in: Top-10
Ikhebgeenidee
een uur geleden
Als je chagrijnig bent, is dat vaak niet alleen zichtbaar in het gezicht. Maar ook in houding, lichaamstaal en taalgebruik. Zogenaamd "blij" kijken zal vermoedelijk niet voldoende zijn.

Geef als eerste antwoord