Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben na mijn miskraam kort aan de pil geweest wanneer heb ik weer een normale cyclus?

Hoi allemaal,
Ik heb op 2 mei een miskraam gehad en ben daarna kort met de pil begonnen. Omdat we toch weer een kindje willen, ben ik vorige week gestopt met de pil. Nu vraag ik me af hoelang het kan duren voordat ik weer een normale menstruatie en eisprong krijg.
Ik heb de pil maar kort gebruikt, dus ik hoop dat mijn cyclus snel weer herstelt. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie menstruatie en eisprong weer terugkwamen?
Alvast bedankt!

2 dagen geleden
355
tinus1969
2 dagen geleden
Ervaringen van anderen zeggen niet zoveel; hoe lang duurde het bij jou de vorige keer? Dat zegt meer.
Dutchnl
2 dagen geleden
Dat was 4 maanden toen zat ik 14 jaar onafgebroken te stoppen aan de pil nu maar anderhalf maand aan de pil
arnomulder
2 dagen geleden
Bij mijn vriendin duurde het een paar maanden na haar miskraam maar iedereen is verschillend idd.
Ritsuka
2 dagen geleden
Verschilt per persoon, soms ben je direct weer vruchtbaar

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef als eerste antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding