Wanneer ben ik bevrucht?
Hallo ik ben momenteel 30 weken zwanger. Bij mijn 10 weken echo stond er dat ik 9weken en 4 dagen zwanger was dit was op datum van 3 juli 2018. De gynaecoloog zei me toen dat ik 7 weken en half bevrucht was en dat mijn uitgerekende datum 4 februari 2019 is. Ik weet niet meer precies wanneer ik mijn laatste regels heb gehad, ik vermoed dat dit rond 28 april 2018 moet geweest zijn. Ik nam in die tijd mijn pil maar durfde deze wel al eens vergeten. Ik heb 29 april 2018 sex gehad met een condoom maar deze is gescheurd. Ik weet niet of ik iets binnen heb gehad of niet. Ik weet wel dat ik toen aan het bloeden was waarschijnlijk door mijn regels. 2 mei 2018 heb ik dan een test gedaan omdat ik heel licht mijn regels had maar niet zo neig als anders. 10 mei 2018 heb ik opnieuw sex gehad maar dan wel zonder bescherming. Nu is mijn vraag wanneer ben ik dan ongeveer bevrucht? Ik heb 18 juni ook een test gedaan en hier stond het resultaat 3+ op dus 3+ weken bevrucht en 5+ weken zwanger. Ik zou echt graag weten wanneer ik bevrucht ben. Zou het kunnen dat ik bevrucht ben geraakt door de sex van 29 april 2019?
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Je weet zelf al niet eens meer wat je allemaal wanneer gedaan hebt.
Je lijf is geen machine.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.