Steeds minder bloed verlies bij menstruatie..?
Graag even serieus en geen respectloze onzin antwoorden.. Zouden jullie me een groot plezier mee doen.
Deze man heeft een verloofde, daar gaat de vraag over.
Mijn verloofde was altijd zeer regelmatig ongesteld. Kon bijna op het uur af aangeven wanneer het begon. Toen zij 19 à 20 jaar was had ze 4 hevige menstruatie dagen en 4 afbouwende dagen.
Maar het werd steeds minder. 2 dagen hevig, 2 dagen afbouwend.
Na 1 jaar bij de dokter geweest en echo laten maken. Alles bleek in orde.
Nu (3 jaar later) heeft ze nog "maar" 1 hevige menstruatie dag en 2 afbouwende dagen.
Ze maakt zich enorme zorgen over haar vruchtbaarheid en anders wel over de oorzaak/reden van dit verschijnsel.
Het aparte is ook dat ze nu absoluut niet meer regelmatig is, ze was afgelopen keer 8 dagen over tijd.
En daarbij komt ook nog eens dat het steeds-minder-ongesteld-zijn wel regelmatig/lineair afloopt. Je zou dus bijna denken dat het over een jaartje of wat helemaal stopt.
We gaan na het weekend weer een afspraak maken bij de dokter, maar wilde toch even weten wat jullie hiervan denken. En of er vrouwen zijn die dit herkennen.
Nogmaals, graag serieus.
DANK! Ook namens mijn verloofde.
Toegevoegd na 8 uur:
O, vergeten te zeggen. Ze gebruikt nu nog geen anticonceptie..
Lijkt mij een belangrijk gegeven.
Maar voor zover ik weet is er niks mis met me, met mijn vruchtbaarheid of inwendige vrouwelijke delen.
Ik vind het ook helemaal niet hinderlijk, hoe minder, hoe beter, eigenlijk.
De onregelmatigheden kan je tegengaan door de pil te gaan gebruiken.
Dan weet je in elk geval wanneer je waar aan toe bent.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.