Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke attracties mag ik in als zwangere?

Ik ben bijna 4 maanden zwanger en we gaan morgen (zo 27maart) naar Slagharen. Ik vraag me af in welke attracties ik wel en niet mag. Ik hoop heel erg dat ik wel in de wildwaterbaan mag. Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
6.2K
Amadea
8 jaar geleden
Dat had je beter met jouw arts of verloskundige kunnen overleggen. Slagharen geeft alleen informatie wat betreft lengte van kleine mensen en rolstoelers. Als jij gewoon mag fietsen en andere sporten uitoefenen, dan zou je zonder bezwaar overal in moeten kunnen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat staat aangegeven bij de attracties
Dan staat er bijv niet voor:zwangere vrouwen,mensen met hartproblemen enz
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Da's niet waar Amadea, achtbanen worden wel degelijk afgeraden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Meestal kan je bij de ingang van een rit zien dat er een kader staat. ( dat is toch zo in de pretparken waar ik al geweest ben )
Daarop kan je specifiek de 'beter niet' zien van die ene rit.
Niet voor slechte harten, niet voor zwanger, niet voor klein, niet voor ...

Dus welke ritjes mag jij zeker doen... die waar er niet 'niet voor zwangere vrouwen' bijstaat.
Niet dat ze het kunnen verbieden trouwens, maar het is wel op eigen risico. ( denk ik). Aangezien je nog maar 4 maanden bent, vaak weten mensen het nog niet op dat moment. Die stappen er dan ook in. Maar je moet het zo zien, wil je het risico lopen?
(Lees meer...)
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding