Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet er een leuke manier je familie te vertellen dat er een tweede kind op komst is?

geslacht is nog niet bekend. Ik zoek een leuke creatieve manier om het bericht over te brengen.

ik moet het op korte termijn kunnen regelen.

Toegevoegd na 5 minuten:
en persoonlijk, dus niet via de post, over de telefoon etc.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Laat het eerste kind een t-shirt dragen met de tekst "ik wordt een grote broer/zus". Die kan je zo laten maken bij een copy-shop.
Laat het kindje dansen op de muziek van K3 "hiep, hiep hoera voor onze nieuwe baby".
Aan het einde doet hij/zijn vest uit en dan zie je het t-shirt.

Je kan het live opvoeren of filmen en per e-mail verzenden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Stuur iedereen een verrassingsei met daarin de aankondiging!

Je kunt dat gele eitje in een 'kindersurprise-ei' gebruiken.

Toegevoegd na 20 seconden:
Nu pasen in aantocht is, is dat best grappig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef de opa/oma/tante van de ongeborene een slabbertje dat ze de liefste opa/oma/tante enz. zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
laatst zag ik bij de paffs dat ze allemaal een t-shirt kregen met daarop teksten als alweer oma, enz enz.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een knuffelbeertje met een kaartje er aan waarop staat : Wij worden papa en mama!! En dat in laten blikken bij Jamin...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt ze een kaart sturen met een foto van je zoon/dochter met de tekst ik wordt grote broer/zus. Of een persoonlijke foto kaart met de tekst 'Gefeliciteerd met de komst van jullie kleinkind/neefje/nichtje'.

Op www.hallmark.nl kun je voor een leuk bedrag, persoonlijke kaarten maken die per post verstuurd worden.

Toegevoegd na 10 uur:
Ik las net een verhaal van een vrouw die had haar ouders en schoonouders een rugzakje gegeven, met daarin een rompertje, een babyfles gevuld met roze en blauwe hartjes en een kaartje waarop stond "Als ik later groot ben, mag ik dan komen logeren?"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ten eerste, van harte gefelicitieerd!

Dan je vraag:
Nodig ze uit voor een etentje en verwerk je blijde boodschap bijvoorbeeld in het toetje.

Geef ze allemaal een fles bambix, of een toetje bestrooid met muisjes , bak een taart met de blijde boodschap erop of geef iedereen een klein kadootje in de vorm van fopspeen of gebreide sokjes bij de koffie.

Vergeet je camera niet!

Ik wens je een super zwangerschap en een voorspoedige en vlotte bevalling!

Gee

Toegevoegd na 2 minuten:
In plaats van een diner kun je naturlijk ook een (paas)ontbijtje/ brunch organiseren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Laat je kindje een t-shirt dragen met daarop de tekst Ik krijg een broertje of zusje, je zult zien dat iedereen dat heel erg leuk vindt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
doe bij de eerst volgende keer dat je de hele familie ziet een dik kussen achter je trui
zo lijkt het net of je al lang zwanger bent
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tis leuk om je andere kindje het te laten vertellen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
gewoon een mailke over ditjes en datjes, e zet er een animatie op van een ooievaar met een mandje in zijn bek
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het tshirt idee, erg leuk.

Of iets met muisjes, roze en blauwe door elkaar omdat je nog niet weet/zegt wat het geslacht wordt. Snel realiseren: met glazuur op cakejes plakken voor bij de koffie (glazuur= veel suiker smelten in beetje kokend water)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing