hormonen in de war na bevalling
ik ben 6 weken geleden bevallen en ben met de tweede strip bezig van de pil .3 weken na bevalling begonnen ...sindsdien voel ik me raar mijn lichaam en hoofd doet eng zo eng dat ik me nare ziektes in mijn hoofd haal...hartkloppingen zweten ....licht in hoofd worden , huilen nu weet ik niet of dat door bevalling komt of angst,soms gaat mijn ademhaling sneller en krijg druk op de borst niet in ergere mate
ben bij huisarts geweest ,want ik dacht dat ik knobbel in borst had hij heeft me onderzocht en voor de tweede keer ook weer ,en houd het op hormonen die in de war zijn ....kan dit van de hormonen komen en zo ja wat kunnen ze er aan doen want heb er niks voor gekregen moest eerst 2 de strip afmaken,want bloedingen heb ik ook nog vanaf bevalling nu 6 weken later...maar ik word er heel bang van wat kan ik nog doen ?
Lichamelijk en geestelijk krijg je een behoorlijke opdonder. Je zou je verloskundige eens kunnen bellen en vragen hoe zij hierover denkt en of zij hiervoor misschien een oplossing weet zodat je weer een beetje jezelf gaat voelen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.