kan pds de kans op zwangerschap vergroten?
Hallo, ik ben 17 jaar heb PDS en ben erg bang..
Het is nu namelijk 2 maanden geleden dat ik voor het laatst ongesteld ben geweest, ik gebruik de pil altijd netjes en neem hem in voor het slapen gaan.
Maar ik heb PDS (Prikkelbaar Darm Syndroom) en ben dus om het zo te zeggen, sorry voor de vieze praat, altijd aan de diarree. Condooms gebruiken mijn vriend en ik niet omdat ik daar uitslag van krijg. Maar goed, nu heb ik dus al 1 menstruatie gemist, en 2 maanden geleden, de laatste menstruatie was deze heel kort (halve dag) en alleen maar bruin bloed. Nu heb ik al 4 testen gedaan, en deze waren negatief. Omdat ik afgelopen weekend pijn in mijn baarmoeder kreeg tijdens het vrijen heb ik donderdag toch nog maar een controle test gedaan. En ja hoor.. deze was positief, het enigste nadeel was dat binnen een uur alle streepjes inc controle streepje verdwenen waren. Toch maar weer naar de dokter gegaan, en deze geloofde mij niet!!! op flink aandringen toch een bloedtest gekregen en maandag de uitslag.. Wat denken jullie? Kan de PDS de kans vergroten, en is er een kans dat ik idd zwanger ben?
Groetjes.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.