Waarom menstrueren vrouwen niet meer als ze zwanger zijn?
Drinkt de baby het bloed op?
11.8K
11.8K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik begin me inmiddels een beetje af te vragen van welke planeet je komt, HeroDD......
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoi Marleen, van de aarde natuurlijk. Op andere planeten kun je toch niet leven? Of wel?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hero, misschien kan je je leeftijd in je profiel zetten (door je geboortedatum in te vullen komt automatisch je leeftijd bij je profiel te staan, niet je geboortedatum zelf).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom wil je weten hoe oud ik ben? Ik hoef toch ook niet te weten hoe oud jij bent?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nou, als je inderdaad onder de tien bent, is het misschien minder erg dan het lijkt.....
Maar eerlijk gezegd ligt de provocatie er bij veel van je vragen wel heel dik bovenop.
Maar eerlijk gezegd ligt de provocatie er bij veel van je vragen wel heel dik bovenop.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, jij bent lekker: een beetje zeggen dat mensen jonger zijn dan tien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@hero: Dan kan of andere antwoordgevers beter inschatten hoe het beste het antwoord te formuleren. Meer niet. Mijn leeftijd kan je al opzoeken in mijn profiel.
Als je als volwassene zo'n vraag stelt hoef ik niet in Jip en Janneke taal te antwoorden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@HeroDD: ik kan me voorstellen dat sommige mensen zich bij sommige van jouw vragen afvragen of het wel serieus bedoeld is. Dat komt omdat sommige dingen voor volwassenen zo vanzelfsprekend zijn, dat we ons niet voor kunnen stellen dat we het zelf ook ooit hebben moeten leren.
Als je je leeftijd in je profiel zet, zul je zien dat mensen een stuk meer begrip hebben voor je vragen. Ze kunnen dan terugdenken: "Hé, dat wist ik toen ook nog niet!"
Enne: nee, we geloven niet dat je 99 jaar bent.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.