ik wil graag een jongetje wat moet je er voor doen ?
mijn man en ik willen heel graag een zoontje wat moet ik doen om die kans te verhogen
15.9K
15.9K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Links er op rechts er af een jongen ! :) ja dat las ik in een oud boekje :)
paulus811
13 jaar geleden
Neem je het jezelf niets kwalijk als het toch een meisje wordt? Let wel; ik geef geen oordeel want je mag wensen wat je wilt, maar ik kan me zo voorstellen dat je ook over dat scenario nadenkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil graag een kind! En dan interesseert me het geslacht niet eens! Ik zal al lang tevreden zijn met het feit dat het me ooit eens lukt om uberhaupt zwanger te worden.
Wees maar eens net zo lang bezig als mijn man en ik. Dan ben je al lang blij met je zwangerschap en boeit het je niet welk geslacht of je kindje heeft. Maar goed dat is een antwoord waar je niks aan hebt. Als je persee een jongen wilt baren zou je dat via de medische malle molen moeten doen.Kennelijk kunnen ze dat laboratorisch tegenwoordig. Maar dan meestal alleen wanneer daar een gegronde reden voor is. Bijvoorbeeld een ernstige erfelijke ziekte in de familie.Als de ziekte bij alleen jongens voorkomt dan willen ze je misschien wel helpen om zwanger te worden van een meisje en andersom. Maar verder is het normaal gesproken gewoon een kwestie van afwachten wat de natuur je schenkt.(als je miljonair bent dan valt er waarschijnlijk ook wel wat te regelen dan koop je je gewoon zwanger van een zoon) En geloof ook niet in allerlei prietpraat bv over een steentje onder het kussen geeft een dochter en iedere dag 2 sinaasappels uitpersen geeft een jongen of meer van die bakerpraatjes want moeder natuur let daar echt niet op hoor!
Wees maar eens net zo lang bezig als mijn man en ik. Dan ben je al lang blij met je zwangerschap en boeit het je niet welk geslacht of je kindje heeft. Maar goed dat is een antwoord waar je niks aan hebt. Als je persee een jongen wilt baren zou je dat via de medische malle molen moeten doen.Kennelijk kunnen ze dat laboratorisch tegenwoordig. Maar dan meestal alleen wanneer daar een gegronde reden voor is. Bijvoorbeeld een ernstige erfelijke ziekte in de familie.Als de ziekte bij alleen jongens voorkomt dan willen ze je misschien wel helpen om zwanger te worden van een meisje en andersom. Maar verder is het normaal gesproken gewoon een kwestie van afwachten wat de natuur je schenkt.(als je miljonair bent dan valt er waarschijnlijk ook wel wat te regelen dan koop je je gewoon zwanger van een zoon) En geloof ook niet in allerlei prietpraat bv over een steentje onder het kussen geeft een dochter en iedere dag 2 sinaasappels uitpersen geeft een jongen of meer van die bakerpraatjes want moeder natuur let daar echt niet op hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan niet begrijpen waarom iemand liever een zoontje dan een dochtertje zou willen hebben, of andersom, maar goed...
Voor jullie hoop ik dat je zwanger kán worden, dat je een prettige zwangerschap kán hebben en een voorspoedige bevalling kán ervaren van een hopenlijk gezond kindje.
Mocht het nu toch een meisje zijn, dan hoop ik dat jullie haar wel zichzelf kan laten zijn. Het kan erg frustrerend zijn voor kinderen als ze weten/ervaren dat pappa en/of mamma liever een jongetje hadden gehad terwijl zij een meisje zijn, of andersom.
Dan kan je ze al jong opzadelen met het gevoel dat ze je teleurgesteld hebben terwijl ze er niets aan konden doen.
Dus a.u.b. later geen grappige verhalen in de familie of tegen de buren als: jaja, we hebben er alles aan gedaan om een zoontje te krijgen maar zij is het geworden hahaha.
Want kijk: wij volwassenen weten wel dat het zaad van pappa het geslacht bepaalt maar dat weet het kind niet.
Voor jullie hoop ik dat je zwanger kán worden, dat je een prettige zwangerschap kán hebben en een voorspoedige bevalling kán ervaren van een hopenlijk gezond kindje.
Mocht het nu toch een meisje zijn, dan hoop ik dat jullie haar wel zichzelf kan laten zijn. Het kan erg frustrerend zijn voor kinderen als ze weten/ervaren dat pappa en/of mamma liever een jongetje hadden gehad terwijl zij een meisje zijn, of andersom.
Dan kan je ze al jong opzadelen met het gevoel dat ze je teleurgesteld hebben terwijl ze er niets aan konden doen.
Dus a.u.b. later geen grappige verhalen in de familie of tegen de buren als: jaja, we hebben er alles aan gedaan om een zoontje te krijgen maar zij is het geworden hahaha.
Want kijk: wij volwassenen weten wel dat het zaad van pappa het geslacht bepaalt maar dat weet het kind niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
adoptie!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voel je je eigenlijk niet heel erg lullig over zo'n vraag?
kinderen gaan niet op bestelling, en je kan wensen wat je wensen wil, misschien is een zoon én dochter niet voor je weggelegd, want dat kan natuurlijk ook nog he.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik had al wel verwacht dat je met deze vraag een berg negatieve kritiek zou krijgen.
op internet zijn hele fora gewijd aan het beïnvloeden van het geslacht van je toekomstige kindje.
daar schrijven vrouwen met dezelfde wens, dus misschien is dat een betere plek om je vraag te stellen?
op internet zijn hele fora gewijd aan het beïnvloeden van het geslacht van je toekomstige kindje.
daar schrijven vrouwen met dezelfde wens, dus misschien is dat een betere plek om je vraag te stellen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denkniet dat je dat kan beinvloeden hoor als je dat echt wilt zal ik eens wat meer info opzoeken succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je adrem...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is er mis met een meid?? Ons lijkt het later ook leuk een klein stoer ventje maar een meid is ook meer dan welkom! Het verschil is dat vaders meer zorgen maken om hun kleine meid omdat die later thuis komen met een vriend en mannen hier meer moeite mee hebben, dan als hun zoon met hun Vriendin thuis komt. Het is en blijft je kind wat het geslacht ook is, als je een kind wilt dan doe je dat uit liefde en niet uit geslacht. Als jullie niet graa een meid willen of daar bang voor zijn...BEGIN DAN NIET AAN KINDEREN!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je een jongen wil zou ik een speelgoedzaak inlopen.
poppenafdeling, en niet de afdeling roze. liggen ze voor het uitzoeken. mocht je nog een bepaalde kleur willen kan dat ook. en anders tijd om een hobby te starten? reborn poppen maken.
poppenafdeling, en niet de afdeling roze. liggen ze voor het uitzoeken. mocht je nog een bepaalde kleur willen kan dat ook. en anders tijd om een hobby te starten? reborn poppen maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Kristal, als je je reactie had verwerkt in een antwoord (wat het natuurlijk niet echt is, vandaar...): echt een dikke plus!
Helemaal mee eens!
Helemaal mee eens!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt Iltshi!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.