ik wil graag een jongetje wat moet je er voor doen ?
mijn man en ik willen heel graag een zoontje wat moet ik doen om die kans te verhogen
Wees maar eens net zo lang bezig als mijn man en ik. Dan ben je al lang blij met je zwangerschap en boeit het je niet welk geslacht of je kindje heeft. Maar goed dat is een antwoord waar je niks aan hebt. Als je persee een jongen wilt baren zou je dat via de medische malle molen moeten doen.Kennelijk kunnen ze dat laboratorisch tegenwoordig. Maar dan meestal alleen wanneer daar een gegronde reden voor is. Bijvoorbeeld een ernstige erfelijke ziekte in de familie.Als de ziekte bij alleen jongens voorkomt dan willen ze je misschien wel helpen om zwanger te worden van een meisje en andersom. Maar verder is het normaal gesproken gewoon een kwestie van afwachten wat de natuur je schenkt.(als je miljonair bent dan valt er waarschijnlijk ook wel wat te regelen dan koop je je gewoon zwanger van een zoon) En geloof ook niet in allerlei prietpraat bv over een steentje onder het kussen geeft een dochter en iedere dag 2 sinaasappels uitpersen geeft een jongen of meer van die bakerpraatjes want moeder natuur let daar echt niet op hoor!
Voor jullie hoop ik dat je zwanger kán worden, dat je een prettige zwangerschap kán hebben en een voorspoedige bevalling kán ervaren van een hopenlijk gezond kindje.
Mocht het nu toch een meisje zijn, dan hoop ik dat jullie haar wel zichzelf kan laten zijn. Het kan erg frustrerend zijn voor kinderen als ze weten/ervaren dat pappa en/of mamma liever een jongetje hadden gehad terwijl zij een meisje zijn, of andersom.
Dan kan je ze al jong opzadelen met het gevoel dat ze je teleurgesteld hebben terwijl ze er niets aan konden doen.
Dus a.u.b. later geen grappige verhalen in de familie of tegen de buren als: jaja, we hebben er alles aan gedaan om een zoontje te krijgen maar zij is het geworden hahaha.
Want kijk: wij volwassenen weten wel dat het zaad van pappa het geslacht bepaalt maar dat weet het kind niet.
op internet zijn hele fora gewijd aan het beïnvloeden van het geslacht van je toekomstige kindje.
daar schrijven vrouwen met dezelfde wens, dus misschien is dat een betere plek om je vraag te stellen?
poppenafdeling, en niet de afdeling roze. liggen ze voor het uitzoeken. mocht je nog een bepaalde kleur willen kan dat ook. en anders tijd om een hobby te starten? reborn poppen maken.
Helemaal mee eens!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.