Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben 25 weken zwanger en ik ben al heel lang ziet zoals spugen en diaree krappen in mijn buik en vandaag plaste ik bloed wat nu?

ben ik nu mijn kindje kwijt of niet

Toegevoegd na 1 minuut:
ben al heel lang ziek sorry er stond ziet maar ik bedoel ziek

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (5)

Lijkt op een blaasontsteking maar bel eens als de wiedeweerga naar je verloskundige/gynaecoloog!
Dan weet je tenminste wat!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom stel je die vraag hier? Bel direct je arts of verloskundige!! Bloedverlies moet je zeer serieus nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jouw persoonlijk vraag is niet te beantwoorden, hiervoor moet je naar je huisarts toe. Zeker omdat je aangeeft ook al lang ziek te zijn.

In het algemeen kan het voorkomen dat je wat bloeding hebt tijdens je zwangerschap, maar in deze situatie moet je zeker een arts raadplegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je 25 weken zwanger bent weegt je baby nu ongeveer 650 gram en is z’n 32 cm lang. Je zou het dus wel weten als je je kindje zou verliezen.

Natuurlijk schrik je als je opeens ontdekt dat je bloed verliest. Dat kan allerlei oorzaken hebben.

Maar in jouw geval is het waarschijnlijk een blaasontsteking. Ga naar de huisarts voor een onderzoek ook voor de diarree en de krampen. Niet mee blijven lopen, zeker niet als je zwanger bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Beter is het als je gewoon de dokter/verloskundige belt!
Die kan je precies vertellen wat er aan de hand is, en wat er aan gedaan kan worden!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: