Blijft een Vrouw van Rond de 40 jaar een Uitgerekte (Hang)buik houden na de Bevalling?
Mijn vrouw is nu 6 maanden geleden bevallen maar heeft nog (in mijn ogen) een flinke buik. Als je het ziet zou je kunnen denken dat ze opnieuw 3 maanden zwanger is.
Blijft dit zo voor altijd?
(ze heeft geen zwangerschapsstriemen en altijd goed creme ingemasseerd)
- Hoe lang heeft het bij u geduurd voordat het weg was?
- Wat heeft u er aan gedaan (fitness?)?
Wat kan ze doen om haar eigen slanke vorm weer terug te krijgen?
Wat denkt u dat werkt en waarom?
en wat werkt niet en waarom niet?
Graag hoor ik ook ervaringen van vrouwen eind 30 begin 40.
Met de kleine gaat het goed! Alvast bedankt!
Toegevoegd na 26 minuten:
Ik zal even antwoord geven:
We zijn SAMEN benieuwd en in overleg heb ik dit dus hier gesteld. We zijn samen heel gelukkig bezig met de baby.
Het is met een keizersnee gehaald. Misschien telt dit ook mee?
Natuurlijk is alles per vrouw verschillend, maar er kunnen wel variabelen gevonden worden.
Dus we zijn zo benieuwd naar ieder unieke ervaring en tips.
Toegevoegd na 1 uur:
Kijk... kijk!! luna400! Goede tip! Daar hebben we wat aan!
En ik vat alles op met "het glas is half vol" ;-)
Toegevoegd na 18 uur:
Bedankt iedereen! Wij vinden het helemaal niet erg hoor en maken er geen probleem van. We zijn dolblij met onze kleine en daar hebben we alles voor over. Mijn vrouw blijft de mooiste vrouw van de wereld. Met of zonder buikie.
We konden geen info vinden en gingen twijfelen of dit wel zo hoort. Gelukkig weten we nu dankzij u meer.
Ik bedoel dit niet hatelijk,maar je vraag komt op mij erg respectloos over naar je vrouw toe. Ik hoop dat je het haar niet te zwaar maakt met negatieve opmerkingen over haar lichaam maar haar het respect geeft wat ze verdient na het baren van jullie kind.
Mocht ik het verkeerd opvatten zelf, wat ook mogelijk is, had je de vraag misschien beter kunnen beginnen met "mijn vrouw vraagt zich af of "
maar ibiza het komt meestal wel weer tot zijn recht na 6a7 maanden ze kan in die tussen tijd wat buik oefeningen doen ,hele simpele wat bij mij ook werkte en ik was 45 ,je buik heel goed intrekken en dan helemaal naar buiten spannen .dat maak de buik spieren wat sterker .succes en veel plezier met jullie baby .
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.