hoe moet ik tegen mijn vriend zegen dat ik zwanger ben van iemand anders
ik ben nog maar een puber en ben zwanger maar het is niet van mijn vriend maar van mijn ex en weet niet hoe ik het hem moet vertelen
En ben je met je ex naar bed geweest tijdens je relatie met je huidige vriend? Of daarvoor?
Weet je echt heel zeker dat het kind van je ex-vriend is? Kan het echt niet van je huidige vriend zijn? Denk daar eerst eens heel goed over na voor je nog meer ellende aanricht. Want wat als je vertelt dat het kind van een ander is en het blijkt later toch van hem te zijn? Of je zegt tegen je ex-vriend dat het kind van hem is en het blijkt van je huidige vriend te zijn?
Ben je ook al bij de huisarts geweest en heb je het tijdstip van bevruchting laten bepalen?
Heb je een vertrouwenspersoon, misschien een goede vriendin, met wie je dingen kunt bespreken? Of kun je met je ouders praten? Je hebt in ieder geval steun nodig.
Ga in deze kwestie in ieder geval niet overhaast te werk want dan richt je nog meer aan dan je nu al hebt gedaan. Toegevoegd na 2 uur:
Ik wens je wel heel veel wijsheid en sterkte toe hoor. Fouten maken we allemaal.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.