hoe groot is de kans dat ik nog zwanger ben terwijl ik ongesteld geworden ben ??
Hallo allemaal ,
ik zit al een tijdje met een vraag , ik was 2 weken over tijd begon vaak misselijk te worden , moeheid , vaker plassen , buik kramp weinig eetlust , en een beetje het gevoel dat me buik dikker geworden is , heb toen een zwangerschapstest gedaan s morgens die gaf negatief aan ik wilde dat niet geloven dus heb er savonds nog eentje gedaan die was ook negatief , maar me menstruatie blijft weg ,,, ik blijf dezelfde klachten houden ben sinds gister ongesteld geworden gewoon normaal heb de indruk dat het wel weinig is dan normaal ,, en afentoe is het bloed wat aan de donkere kant , ik ben pas 19 jaar , en dit is me eerste keer dat ik eventueel zwanger ben , ik vraag me af kan ik nu toch zwanger zijn ondanks dat ik ongesteld ben ..?? en vanaf wanner wordt de test positief ? heeft iemand hier al ervaring mee .. ik hoop dat ik hier een beetje duidelijkheid kan krijgen ik wacht nu af tot vrijdag en ga dan opnieuw testen als die weer negatief is wil ik naar de huisarts en een inwendige echo zodat ik 100% zekerheid heb,
ik wilde jullie nu alleen vrage of er al iemand hier ervaring mee heeft ? en of ik toch een kans heb om zwanger te zijn.....
alvast bedankt
xx Gr Romina !
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.