Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

In de eerste paar weken zal het weinig uitmaken maar daarna zal het niet bevorderlijk zijn voor je kindje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het zeker voor het onzekere nemen en het gewoon niet doen. Het idee dat het misschien schadelijk zou zijn zou ik zo belangrijk vinden dat ik het nooit zou doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prettig is het vast niet maar het kan geen kwaad
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens http://www.hethartjeverloskundigen.nl/vragen/index.html is het niet aan te raden om te gaan trampolinespringen. Want dat is een sport waarbij je vaak valt.
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden
Ja, volgens mij mag dat wel als je gezond bent.

Mijn dokter zei over dit soort dingen: Als het goed is, dan schaadt sporten je vrucht niet. Paardrijden bijvoorbeeld.
Als het goed, dan zit de vrucht zo stevig en goed ingebed dat het geen kwaad kan.
Als je je lekker voelt dan kun je doen wat je wilt.
En als het niet goed zit, dan gaat het toch wel mis.

Waarbij opgemerkt:
De dokter zei dat veel springen, in de bossen, over takken enzo. dat je dat niet moest overdrijven.
Ik ben toch maar gestopt met paardrijden omdat ik dat toch al een beetje een enge bezigheid vond.
(Mooi excuus, die zwangerschap).

Dat geldt ook voor trampolinespringen: Lekker een beetje rustig springen kan best, net als aerobics en hardlopen, zolang je dat prettig blijft vinden om te doen.
Op een gegeven moment voelt dat niet meer fijn
en dan stop je vanzelf.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik ben bijvoorbeeld ook gewoon tot in de 8ste maand carnaval gaan vieren.
Wel zonder drank en zonder roken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat mag wel , als jij je er goed bij voelt lijkt mij dat geen probleem toe.Vertrouw je het niet dan kan je natuurlijk altijd even contact opnemen met de verloskundige.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding

Bekijk alle vragen in deze categorieën: